Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 14 Iulie 2011
Fondatorul agentiei de servicii de marketing Wave Division, Al Kamara, vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage, din vanzari online de servicii
Joi, 02 Iunie 2011
„Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen (
Miercuri, 25 Mai 2011
Contactat de AdPlayers, Radu Florescu, presedinte al grupului de companii din care face parte Zenith Media nu a comentat informatia potrivit careia in curand Zenith & Optimedia ar urma sa devina o singura agentie
Joi, 19 Mai 2011
Partener si presedinte The Group, Mihaela Nicola in Q magazine: „Primul an in care The Group s-a asezat in fruntea clasamentului industriei a fost si pentru noi o surpriza frumoasa. Al doilea a insemnat dorinta de a pastra aceasta izbanda. Iar de la al treilea an, am incetat sa numaram”
Joi, 12 Mai 2011
Nu avem intentia sa reziliem contractul cu Media Point. Suntem multumiti impreuna cu formula de vanzari actuala Adevarul Holding. Cele doua...
Joi, 12 Mai 2011
Negoita coordoneaza echipa de marketing a sase companii cu servicii de comunicare: Lowe & Partners (publicitate, comunicare integrata),...
Luni, 09 Mai 2011
Plecarea lui Sorel Radu, seful regiei Media Point, va fi urmata de internalizarea vanzarilor Adevarul Holding. Miscarea ar putea intra in vigoare chiar din cursul lunii iunie.
Vineri, 06 Mai 2011
Din informatiile AdPlayers, managerul Media Point, regia ce reprezinta Adevarul Holding pe piata de media, ar putea pune stop colaborarii cu regia si grupul de...
Miercuri, 30 Martie 2011
Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.
Miercuri, 30 Martie 2011
Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un...
Marti, 15 Martie 2011
In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare: 23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)
Miercuri, 09 Martie 2011
Motorizata de cotidianul Romania Libera, divizia de evenimente de business lansata de grupul Medien Holding va fi orientate catre accesarea si gestionarea fondurilor europene si vrea sa atraga bani nu din taxe de intrare, ci din parteneriate de business
Marti, 01 Martie 2011
Actionariatul Gollin Harris Bucuresti, fosta Lowe PR, intra in strategia grupului fondat de Veronica Savanciuc si Paul Radu: 80% Parteneri locali, 20% grupul Interpublic
Marti, 01 Martie 2011
Parte a grupului international de marketing si comunicare Interpublic, reteaua de relatii publice GolinHarris a fost fondata in 1957, si are parteneriate de lunga durata cu...
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de 4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Marti, 15 Februarie 2011
Estimat de AdPlayers la 10.000 – 15.000 EUR, agentia Interactiva Infinit Solutions a dezvoltat proiectul Perfect – Leasing (perfect-leasing.ro) pentru Porsche Finance Group Romania
Miercuri, 09 Februarie 2011
Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
Vineri, 04 Februarie 2011
„Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Marti, 01 Februarie 2011
Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Marti, 01 Februarie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 100 - 150 Mii EUR, campania „Redescoperim energia” pentru GDF SUEZ Energy Romania are loc in urma unei licitatii locale de proiect
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: