Rezultatele cautarii dupa : "grupul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Mobilul creste grupul Lowe cu Mobile Works. 10 clienti stau deja la usa agentiei.
Joi, 16 Februarie 2012
 Mobile Works, noua agentie de marketing specializat pe mobil din grupul Lowe, dezvolta deja proiecte pentru clienti precum Orange, BMW, kika, Stella Artois, Ferrero, Beck's, Bergenbier, Johnson&Johnson sau Farmaciile Dona.
Surse adplayers: Pitch si pe contul de PR la Ursus.
Joi, 09 Februarie 2012
 Printre invitati – Millenium, GMP PR, Image, V+O. Deocamdata concursul se afla in faza de preselectie.
Ursus schimba seful de marketing. Grant McKenzie pleaca. Mihai Barsan (re)vine.
Marti, 07 Februarie 2012
 Mihai Barsan este noul Vice Presedinte de Marketing, inlocuindu-l pe Grant McKenzie care va conduce echipa de marketing a companiei din grupul SABMiller din Republica Ceha.
Fosta CEO Tempo, Aura Toma numita MD, Lowe & Partners. Oana Cociasu - in board-ul grupului Lowe
Miercuri, 01 Februarie 2012
 Cu 15 ani in publicitate, Aura Toma a mai fost CEO Tempo Advertising (2010-2011),  Client Service Director la Tempo (2007-2010) si manager in departamentul de Client Service la Grey Worldwide Romania (2003 – 2007). A lucrat pentru BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.

 

Pitch de 300.000 euro Praktiker, castigat de Lowe&Partners si GolinHarris
Luni, 23 Ianuarie 2012
 Estimate de surse adplayers din piata la 300.000 euro pe an, Lowe & Partners si GolinHarris au castigat conturile de servicii integrate de creatie, strategie, BTL, PR si digital pentru Praktiker Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011

Lowe Vibe face BTL pentru Lowe & Partners. Primii clienti: Ferrero, Bergenbier SA si Unilever.
Luni, 16 Ianuarie 2012
 Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
Ferrero continua cu grupul Lowe pe creatie, PR si digital
Luni, 09 Ianuarie 2012

Legat de contul de media Ferrero, Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative, a declarat: “Dorim sa multumim Ferrero pentru colaborare si pentru proiectele frumoase pe care le-am facut impreuna in ultimii doi ani”

Raiffeisen. Pierdut de Media Investment. Castigat de Zenith Media.
Vineri, 16 Decembrie 2011
 Bugetul este aproximat de surse din piata de media la 2,5- 3 Mil. EUR pe an
Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
Sambata, 10 Decembrie 2011
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea 
Internet refresh: Bakers Digital Communication vrea in top 5 agentii online
Marti, 25 Octombrie 2011
 Condusa de Costin Cocioaba, fost Project Manager al departamentului de Internet al ProTV S.A in ultimii 4 ani, agentia lansata de V+O Communication Romania isi propune sa ajunga in top 10 agentii online in 2012 si top 5 agentii de publicitate online pana la finalul anului 2013
Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Graffiti BBDO si-a invitat fondatorul  si 150 de parteneri sa discute despre viitorii 20 de ani
Joi, 13 Octombrie 2011
La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani.