Rezultatele cautarii dupa : "grupul 2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Tempo Media (Vizeum) a derulat media de 25 Milioane EUR
Luni, 01 Septembrie 2008

Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut

Ioana Ionescu, Marketing Manager la Omilos Group
Miercuri, 20 August 2008

Grupul planuieste pentru urmatorii 2 ani investitii de peste 300 de milioane de euro in proiecte imobiliare aflate in orasele mari din Romania, cu o populatie de peste 150 000 locuitori.

Dansez pentru tine 2 (ProTv): 12,3% rating si 32,2% share in minutul de aur, pe 18-49 urban
Luni, 24 Martie 2008
Grupul Saatchi&Saatchi se muta in Central Business Park
Marti, 18 Martie 2008
Radu Florescu motiveaza mutarea ca urmare a cresterii business-ului, grupul inchiriind un etaj de aproximativ 2,000 mp in cladirea Central Business Park
Realitatea TV - 112.000 de telespectatori pe minut din mediul urban, in Februarie
Miercuri, 05 Martie 2008

Postul Realitatea TV s-a clasat pentru a doua luna consecutiv pe locul patru in clasamentul celor mai urmarite posturi TV, la nivel urban, conform reprezentantilor televiziunii

AdMarket se face integral din banii UAPR
Joi, 07 Februarie 2008
Pe langa o analiza de perceptie, studiul va oferi si informatii privind Crestere anuala a agentiilor, Cifra de afaceri si profitabilitate, premii de creatie sau eficienta
Speed Promotion vrea 1,5 Mil. EUR
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Infiintata ca un boutique de creatie, din 2004 compania adauga competente full service, iar in prezent este un grup alcatuit din Speed Promotion – agentie de publicitate full service, Agrafa Print Services – diviza de print digital a agentiei si Taraba cu Carti – librarie online lansata in primavara lui 2007
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Leo Burnett a dat afara 120 de oameni
Miercuri, 14 Februarie 2007
De Happy Valentines Day, 120 de oameni de la Leo Burnett au dat liber la clienti, pe care agentia spune ca i-a informat din timp de faptul ca este libera de Ziua Îndragostitilor
Flamingo, lider pe piata calculatoarelor din România, în 2006
Joi, 08 Februarie 2007
Jiri Rizek, CEO Flamingo Group estimeza ca anul 2007 "va aduce o crestere a vânzarilor de calculatoare la nivelul întregii piete, acestea atingând un total de 700 000 de unitati"
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Caroli face Sandwich cu 500.000 EUR
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
Willkommen acasa! la Friends
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Dragos Stanca spune ca Grupul Catavencu se va dezvolta mai mult
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Dupa ce a ocupat pozitia de Director General PubliMedia - compania de publishing din grupul MediaPro, Dragos Stanca va fi de saptamâna viitoare noul Director General al diviziei de publishing din grupul Catavencu detinut de Realitatea Media, unde sustine ca a ales sa se alature "echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii"
Peroni, în Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamâni, la Mamaia, contul de comunicare fiind în portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Fara numar de la Gavrila&Asociatii
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania pentru Olimpiadele Comunicarii este semnata de "Alina "De la Valcea" Gavrila & Octav "Vijelie" Gheorghe – Creative Director, Dan "Pustiu" Popov – Account Planner, Bobby "Okay" Toma – Art Director si Alex "Minune" Strimbeanu – Copywriter" (vezi executiile in subsolul materialului)
Media Insight a castigat Michelin
Marti, 14 Martie 2006
Agentia de media a fost desemnata sa administreze contul de media Michelin in Romania si in alte sase tari din regiune: Bulgaria, Croatia, Serbia si Muntenegru, Macedonia, Albania si Bosnia-Hertegovina
Violet Advertising scoate ratusca la atac
Vineri, 12 August 2005
"Ratusca nu este inclusa in oferta!" este titlul campaniei promotionale de vara Constam Constructii si Ambient semnata anul acesta de Violet Advertising
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
« 1 2