Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 09 Mai 2007
"Eu sper ca IAB Europe sa-i retraga licenta pentru Romania lui Stan Faryna pana la sfarsitul acestui an. Asa ar fi normal."
Joi, 03 Mai 2007
Cele doua operatiuni de media locale din Romania care colaborau cu reteaua Mediaedge:cia derulau anul trecut, fiecare, volume de media estimate la aproximativ 13,5 – 14 Mil. EUR cu un avantaj usor al bugetelor de media derulate de agentia de media Media Insight, fata de cele ale agentiei de publicitate Y&R
Vineri, 27 Aprilie 2007
"Membru al Consiliului Director al IAB Europe si reprezentantul oficial al IAB in Romania, detinand licenta oficiala pentru folosirea numelui, logo-ului si a brand-ului IAB in Romania", potrivit oficialilor sai de comunicare, Stan Faryna raspunde, pentru prima data in AdPlayers, la "atacuri" "initiate de Ciprian Stavar si de Ovidiu Florea, membrii ai unui grup denumit...
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu 52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Marti, 17 Aprilie 2007
La 10 ani de activitate de telefonie mobila pe piata romaneasca, "Suntem lideri de business", a afirmat Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer Vodafone Romania, care a mai spus ca cifra de afaceri este un indicator incontestabil, spre deosebire de numarul de clienti in retea
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Luni, 16 Aprilie 2007
In urma licitatiei organizate in luna martie a acestui an, Petrom a selectat Ogilvy Group Romania pentru dezvoltarea si comunicarea platformei si a proiectelor de responsabilitate sociala a companiei
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Vineri, 13 Aprilie 2007
"Este momentul sa trecem la urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata", a declarat, pentru AdPlayers, Andreea Idriceanu Calev - Managing Partner al Touch Communication, companie parte din grupul de marketing si comunicare independent The Group, ce ofera consultanta creativa pentru managementul relatiilor cu consumatorii (CRM), agentie care a semnat un parteneriat cu...
Joi, 05 Aprilie 2007
"Pe ansamblu, evenimentul, jurizarea si rezultatele Effie 2007 reflecta piata de publicitate. Cu cateva exceptii", a declarat, pentru AdPlayers, Radu Florescu – CEO al Saatchi & Saatchi, legat de recenta editie a festivalului Effie Awards Romania: "Sunt destul de rezervat cu privire la castigatorii de anul acesta din mai multe categorii", explica executivul...
Joi, 29 Martie 2007
"Poate ca, intr-adevar existenta unei relatii solide construite in 10 ani de colaborare a fost un factor important in luarea deciziei finale", a declarat, pentru AdPlayers, Ruxandra Stefan - Managing Director la OMD, referindu-se la licitatia de media Vodafone Romania, recent incheiata si castigata de Universal McCann
Joi, 29 Martie 2007
Sub titlul "Vreau sa stau si eu aici", agentia Adviser | Chillimedia a realizat campania de promovare a ansamblului rezidential Liziera din Pipera – Tunari, care va avea pana in anul 2008 "langa padure", potrivit agentiei de publicitate, 4 blocuri si un numar total de 176 de apartamente
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
Miercuri, 21 Martie 2007
Promovata in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007, oferta speciala este dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani, obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
Miercuri, 21 Martie 2007
Cu o experienta de peste 9 ani īn comunicare si management, potrivit agentiei, Mirela Loghin (foto), noul PR Director Grey Worldwide Romānia a detinut īn ultimii ani pozitii senior īn cadrul Deloitte (Romānia & Moldova), Citibank, Zapp
Miercuri, 21 Martie 2007
BMG anunta lansarea īnscrierilor la AdOr 2007, festivalul de creatie publicitara urmānd sa se desfasoare īn perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, avānd ca termen limita de īnscriere īn concurs - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: