Rezultatele cautarii dupa : "grp"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia �n calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani �n publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia Rom�nia (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru � General Manager la compania specializata �n audit si consultanta de media Media Hub Consultants �ncepe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla c�ti bani din publicitate fac televiziunile la sf�rsitul lunii, piata de media si publicitate va plati �n 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica �n Rom�nia a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare �n timp ce asteapta �n statie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: