NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Pana de curand compania care semna auditul de tiraje pentru publicatii, Deloitte a fost exclusa din Biroul Roman de Audit al Tirajelor
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
Compania de media locala din grupul condus de Dragos Grigoriu are in portofoliu clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
David Ogilvy spunea despre Drayton Bird ca "stie mai multe despre marketing-ul direct decat oricine altcineva pe lume" si ca "prezentarile sale sunt deosebit de informative si foarte amuzante, iar Andy Owen este unul dintre speakerii favoriti in intreaga lume, fiind invitat la conferinte, seminarii si workshop
In urma unei licitatii pentru servicii de comunicare Grupul Financiar Carpatica a ales Bigger Group la care au mai participat alte 6 agentii
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
Potrivit companiei, investitiile de peste 7 milioane de euro realizate in 2007 situeaza compania APLAST pe primul loc in Romania la productia de sisteme...
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare