Rezultatele cautarii dupa : "group"
Ordonare dupa: data / relevanta  
300-400 mii EUR creatie si media Bilbor (URBB), la Publicis si Mediaedge:cia
Joi, 01 Iulie 2010
 Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Buget de activare local de aproape 50.000 EUR pentru CeTeFaceFericit Coca-Cola
Joi, 01 Iulie 2010
 In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de  MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Buget de 600.000 EUR si pitch castigat de Wunderman pentru lansarea COCOR Store
Miercuri, 30 Iunie 2010
 Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split...
Cum face The Group 50 Milioane EUR cu 1 angajat?
Vineri, 25 Iunie 2010
Parte din The Group, in 2008 polul de media The Media Partnership a cumparat si vandut 50 Milioane EUR cu un singur angajat, propulsand grupul in topuri fara ca reprezentantii de...
Iordache: Topurile trebuie sa reflecte mai multe perspective, pe langa cele legate de sumele rulate
Miercuri, 23 Iunie 2010
„Cumulul cifrelor de afaceri nu mai reflecta clasamentul grupului”, explica Stefan Iordache, COO, Leo Burnett Group din care fac parte printre altele 
Florescu sustine pozitia lui Enoiu privind Z multiplicarea cifrei de afaceri The Group
Miercuri, 23 Iunie 2010
 „Sustin punctul lui Bodgan de vedere si astept sa citesc si alte basme in perioada urmatoare” spune Radu Florescu, despre cifra de afaceri insumata in ZF pentru The Group...
Enoiu (McCann Worldgroup) despre cifra de afaceri Z multiplicata a The Group
Marti, 22 Iunie 2010
 „The Group are o formula „Z” de multiplicare a business-ului careia ii cautam inca o explicatie. Nu stim daca este de la Ziarul Financiar sau de la Zoltan Szigeti,...
Create Direct premiata cu 4 din 16 trofee ale festivalului de marketing direct de la Kiev
Marti, 08 Iunie 2010
 Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
3 manageri Media Direction pleaca din agentie
Joi, 03 Iunie 2010
 Potrivit unor informatii AdPlayers, managerul departamentului OOH si de dezvoltare– Mihaela Paduraru, managerul de buying Tv – vera Gavrila, si directorul de strategie...
Plus de peste 2,5 Milioane EUR la Divizia TV Intact, pe primele 3 luni din 2010
Vineri, 07 Mai 2010
 Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
Bergenbier a pompat in Ziua Barbatului intre 700.000 si 800.000 EUR
Joi, 06 Mai 2010
 Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...
16 oameni si 10% din business se despart de Ogilvy Romania
Joi, 06 Mai 2010
 Despre cat pierde grupul de agentii, Manuela Necula, Head o Country, Ogilvy Group Romania afirma ca in jur de jumatate din business-ul BAT a ramas administrat de Ogilvy, iar in cazul...
Fost GM News Outdoor, Dierk Zeigert a fost numit Director Coordonator B1 TV si Vox News
Vineri, 30 Aprilie 2010
Omul lui Rupert Murdoch, in perioada 2004 - 2009, Zeigert a detinut functia de Director General al...
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
EXCLUSIV: Margaritar a tras primul spot 3 D cu The AdStore. 1 - 1,3 Mil. EUR Agrana, la The Group.
Luni, 26 Aprilie 2010
 Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
20-30.000 EUR Orkla Foods Romania, la Action Global Communications
Luni, 12 Aprilie 2010
 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice Action Global Communications va furniza Orkla Foods Romania servicii complete de PR si consultanta strategica pentru comunicare externa si interna
Unul din cei 3 mari operatori de solutii de plata pe Internet,  ClickandBuy a fost achizitionat integral de Deutsche Telekom AG
Miercuri, 24 Martie 2010
 Unul din cei trei provideri mondiali de solutii de plata online, ClickandBuy opereaza cu 120 de monede si a depasit in 2009 vanzari de 1 Miliard de EUR