Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 07 Aprilie 2006
Ilan Geva (foto), specialist in identitate de corporatie si design de ambalaj, invitat de RAAA la unul din trainingurile organizate pentru agentiile membre
Joi, 30 Martie 2006
Despre EFFIE Awards Romania cu Laura Tampa (foto), Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania si membru in juriul festivalului de eficienta
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Marti, 21 Martie 2006
Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Luni, 20 Februarie 2006
Loredana Caradimu (foto)- Account Director de la OgilvyOne Romania, Dinu Gojan- Senior Art Director de la Ogilvy & Mather si Anamaria Porupca- Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania se alatura grupului de comunicare condus de Manuela Necula
Joi, 26 Ianuarie 2006
In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
Joi, 17 Noiembrie 2005
Ex Strategy Director la Scala JWTdupa ce a fost, succesiv, Creative Director si mai apoi Creative Strategy Director la agentiile Lowe & Partners, Medic One si Draft, fost Creative Director si ulterior Chief Strategic Planner Leo Burnett, Ioana Manea a infiintat de curand Loco, Branding & Communication
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
Vineri, 07 Octombrie 2005
Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
Luni, 03 Octombrie 2005
"Cea mai buna retea de publicitate" a anului 2005 pentru eficienta campaniilor de comunicare din Europa a fost confirmata cu Aquafresh, Lenor, Seat si Synoptic
Joi, 29 Septembrie 2005
Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Luni, 15 August 2005
Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Joi, 14 Iulie 2005
Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: