Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 09 Octombrie 2008
Valoarea estimata a investitiei in noul club este de 3-3,5 milioane euro
Miercuri, 23 Iulie 2008
Potrivit unor surse apropiate miscarii contului, Green Pixel a preluat gestionarea evz.ro pana la finalizarea unui proces de selectie Ringier, care nu a mai continuat colaborarea cu Ascenta, o companie...
Joi, 03 Iulie 2008
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR
Vineri, 28 Martie 2008
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Festivalul de comunicare digitala spune, ca a „revizuit” clasamentul vechi al web agentiilor ca urmare a aparitiei unei erori, in alcatuirea acestuia, in fapt, dupa ce a scos agentia de pe locul 2 care nici nu participase in concurs
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Sambata, 03 Noiembrie 2007
CEO/Creative Director la Green Pixel, de 3 ori Agentia Anului la Internetics si una dintre cele mai importante agentii interactive romanesti, Marius Deak spune ca Green Pixel se afla intr-un clasament fara sa fi participat la festival cu inscrieri, punctajul fiind adus doar de inscrierile clientilor agentiei
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Miercuri, 10 Octombrie 2007
„Le-am spus oamenilor de PR sa aiba grija ce ne trimit, asa cum bine s-au invatat ei pe multe site-uri”, spune Iulian Trasa (foto), unul din fondatorii Imagoo. ”Nu o sa mai publicam chiar asa la prima mana, rahatul lor corporatist. Mai intai sa invete sa scrie, si dupa aia discutam”
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Miercuri, 16 Mai 2007
Portalul pentru parinti www.mami.ro a atins un maxim de audienta luni 14 mai, cand aproape 4200 de vizitatori unici au accesat site-ul, audienta lunara fiind de aproximativ 1 Mil. de pagini
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este implementata în România de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari în imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit într-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din întreaga lume
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Eveline Fabritius de la Splendid Media Interactive spune ca pentru proaspat lansatul portal Maze.ro semnat de Green Pixel, desi importante, veniturile obtinute din publicitatea online, estimate la 60,000 Euro/ 2007, reprezinta numai o parte din planul de business
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a câte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: