Rezultatele cautarii dupa : "green pixel"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Radio Lynx sau Lynx TV live?
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.

 

Premii de Internet sau Branding, Marketing si Advertising?
Marti, 17 Noiembrie 2009
 Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
GreenPixel vrea produse online proprii
Vineri, 21 August 2009
Potrivit companiei, directiile de dezvoltare vor fi marketing online, comert electronic si servicii online platite
Vodafone bate palma inca o data cu Green Pixel
Luni, 17 Noiembrie 2008
 Green Pixel ofera servicii de dezvoltare, consultanta si strategie pe internet pentru Vodafone de aproape 6 ani
Finalistii si Castigatorii Internetics 2008
Vineri, 31 Octombrie 2008

Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online

Castigatorii Internetics 2008 LIVE
Joi, 30 Octombrie 2008

Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )

Sunt siteuri care au castigat ani la rand premiul intai fara mari modificari structurale Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing, despre Internetics
Joi, 30 Octombrie 2008
Internetics AdPlayersCRITIC: Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing, Certified Practitioner, Online specialist, si membru in juriul Internetics 2008
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Ascenta (Softwin) a pierdut Evenimentul Zilei (Ringier)
Miercuri, 23 Iulie 2008
Potrivit unor surse apropiate miscarii contului, Green Pixel a preluat gestionarea evz.ro pana la finalizarea unui proces de selectie Ringier, care nu a mai continuat colaborarea cu Ascenta, o companie...
Internetics „a analizat inscrierile” dupa ce a facut Clasamentul Web Agentiilor
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Festivalul de comunicare digitala spune, ca a „revizuit” clasamentul vechi al web agentiilor ca urmare a aparitiei unei erori, in alcatuirea acestuia, in fapt, dupa ce a scos agentia de pe locul 2 care nici nu participase in concurs
„Ii sustin personal pe toti cei care nu sunt de acord cu definitia valorii online definita de Internetics” Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv - Asociatia IAB
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Organizatorii (Internetics) ar trebui sa isi ceara scuze Marius Deak, Green Pixel
Sambata, 03 Noiembrie 2007
CEO/Creative Director la Green Pixel, de 3 ori Agentia Anului la Internetics si una dintre cele mai importante agentii interactive romanesti, Marius Deak spune ca Green Pixel se afla intr-un clasament fara sa fi participat la festival cu inscrieri, punctajul fiind adus doar de inscrierile clientilor agentiei
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Fondatorii imagoo au lansat imagoo.nu
Miercuri, 10 Octombrie 2007
„Le-am spus oamenilor de PR sa aiba grija ce ne trimit, asa cum bine s-au invatat ei pe multe site-uri”, spune Iulian Trasa (foto), unul din fondatorii Imagoo. ”Nu o sa mai publicam chiar asa la prima mana, rahatul lor corporatist. Mai intai sa invete sa scrie, si dupa aia discutam”
Internetics a format juriile cu Asociatia IAB România
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Zilnic, peste 4.000 de oameni isi cresc copiii online cu mami.ro
Miercuri, 16 Mai 2007
Portalul pentru parinti www.mami.ro a atins un maxim de audienta luni 14 mai, cand aproape 4200 de vizitatori unici au accesat site-ul, audienta lunara fiind de aproximativ 1 Mil. de pagini
Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Sanoma Hearst România pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
1 2 »