Simona Costea lucreaza in BBDO din 2001
Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir - Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director,...
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
Mihai Iliescu, noul Co-Creative Director se alatura celor doi colegi: Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda
Liliana Serban a afirmat pentru AdPlayers ca se desparte de Pleon Graffiti pentru a se dedica unor proiecte personale