Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 22 Mai 2015
Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Luni, 23 Martie 2015
Felicitari UPS, TNT si DPD. Cu peste 5 milioane de vizualizari, campania virala “Trojan Style” semnata de Jung von Matt a luat Platina si Aur pentru eficienta in comunicare la AME Awards.
Marti, 09 Decembrie 2014
Aur, Argint si Bronz pentru Vodafone si McCann Bucuresti cu campania „Ghita Ciobanul”, dezvoltata pentru Vodafone Romania
450 de candidaturi la 50 de trofee si 180 de manageri din 50 companii de top la Gala Premiilor PIATA
Miercuri, 05 Noiembrie 2014
Castigatorii trofeelor vor fi cunoscuti in cadrul Galei Premiilor Piata ce va avea loc in seara zilei de 6 noiembrie, la salonul Le Diplomat de la Hotel Hilton, din Bucuresti
Luni, 09 Decembrie 2013
GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO sunt singurele agentii romanesti premiate la Eurobest 2013
Luni, 09 Decembrie 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Joi, 24 Octombrie 2013
„Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Miercuri, 17 Aprilie 2013
Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Vineri, 16 Noiembrie 2012
Dat jos de reprezentanti de la Primaria Sectorului 3, textul din mesh era adresat premierului Romaniei „Cetatene Victor Ponta o iei in casatorie pe d-ra Cianura?
Luni, 11 Iunie 2012
Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012
Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...
Miercuri, 22 Iunie 2011
Adrian Botan anticipa in AdPlayers ca este posibil ca intrarea ROM sa faca suprize si la alte sectiuni. Agentia contabilizeaza astfel 7 trofee...
Marti, 21 Iunie 2011
Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu...
Joi, 07 Octombrie 2010
Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Luni, 14 Iunie 2010
Campania Guerrilla, descalificata dintr-o eroare stupida de inscriere.
Luni, 14 Iunie 2010
Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare de forma la scrierea cazului,...
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Luni, 26 Aprilie 2010
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: