Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 27 Octombrie 2005
GMP/Ashley Bucharest va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului de publicitate ce activeaza exclusiv pe piata Europei de Sud Est, primul exemplu in acest sens fiind CosmOTE
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
Vineri, 22 Iulie 2005
Rata de succes pentru campania de marketing direct derulata pentru noua gama de terminale mobile Symbol a fost inregistrata integrand solutii personalizate
Marti, 12 Iulie 2005
Dupa un liceu militar si o facultate de filosofie, Arsenoaiei face armata in publicitate de 5 ani, lucrand sub armele Tempo Advertising, Leo Burnett si McCann
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Cyber Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Pe langa 2 nominalizari obtinute de McCann Erickson (Film Lions) si Leo Burnett (Media Lions), legenda gimnasticii romanesti a fost subiectul unui Film Bronze Lion cu agentia 180 Amsterdam (Olanda) si Adidas International
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Presa din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Outdoor din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Lions Direct din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Radio din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Marti, 07 Iunie 2005
Organizatorii au numarat in cele 10 zile de festival 350.000 de vizitatori si 420.000 de pahare de bere vandute la cea de-a patra editie a festivalului
Marti, 24 Mai 2005
Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Sambata, 02 Aprilie 2005
Trei Gold EFFIE McCann Erickson si un Bronze EFFIE Momentum aduc patru premii EFFIE McCann WorldGroup
Joi, 31 Martie 2005
Membrii agentiei sunt mandri ca au luat premii cu campanii premiate la festivaluri de creatie
Luni, 07 Martie 2005
Leo Burnett s-a clasat pe primul loc la numarul trofeelor dar va fi "greu de uitat" ca cele mai stralucitoare premii raman un an la NextCap si McCann
Vineri, 18 Februarie 2005
”Bravo baieti, sa ramaneti la fel de tineri, eficienti si creativi.” i-a felicitat „Clientul” pentru un Gold Effie 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: