Rezultatele cautarii dupa : "ghyka"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Alegeri noi la IAA România
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
În Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala România, ce va avea loc în data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pâna la 21 februarie
Don Schultz a adus sefii la scoala
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vârtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
Bergenbier la colectare selectiva in Blaj
Marti, 13 Iunie 2006
Comunicata de McCann PR, campania de colectare selectiva si trimitere spre reciclare a deseurilor de plastic, sticla si hartie va "colecta" si o investitie Bergenbier de 40.000 EUR, intr-un parteneriat initiat cu Primaria Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber
McCann vinde Löwenbrau
Vineri, 19 Mai 2006
Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
Mihai Ghyka: Din punct de vedere al nivelului campaniilor inscrise, valorile sunt inegale
Luni, 27 Martie 2006
Aprecierile lui Mihai Ghyka, General Manager, Interbrew Romania privind EFFIE Awards Romania 2006
Castigatorii EFFIE Awards Romania
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Cu cateva exceptii, am lucrat foarte bine cu toate agentiile
Marti, 31 Ianuarie 2006
Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
McCann conduce Bergenbier fara alcool
Joi, 22 Decembrie 2005
Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
Start pentru EFFIE Romania 2006
Joi, 22 Decembrie 2005
Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising
Bergenbier: Gestul conteaza
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
IAA Romania preda la SNSPA
Marti, 15 Noiembrie 2005
Ogilvy a extins parteneriatul cu SNSPA la nivelul IAA, propunand facultatii colaborarea cu specialisti in publicitate, media si relatii publice, dar si posibilitatea studentilor de a face practica sau de a se angaja in industrie
Leo Burnett  face Scoala de Soferi pentru Bergenbier
Miercuri, 31 August 2005
Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
Headvertising are noi meserii pentru Noroc
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Petrisor Obae este Tanarul Jurnalist al Anului 2004 pe Media Publicitate
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Prietenii stiu de ce trag vaca la gratare
Joi, 30 Iunie 2005
Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
Legea germana a inovatiei outdoor-ului
Miercuri, 22 Iunie 2005
McCann si Interbrew merg cu Beck’s pe inovatie outdoor, iar prima prestatie din centrul Bucurestiului merge pe titlul "Ordine si Disciplina: legea germana a puritatii berii"
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
NextCap a detronat McCann la EFFIE
Luni, 07 Martie 2005
Leo Burnett s-a clasat pe primul loc la numarul trofeelor dar va fi "greu de uitat" ca cele mai stralucitoare premii raman un an la NextCap si McCann
« 1 2