Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 12 Martie 2009
„Ghidul de cultura generala – intrebari si raspunsuri” realizat imoreuna cu „Enciclopaedia Britannica” s-a lansat din 6 martie
Vineri, 03 Octombrie 2008
“Ziarul de Iasi”, “Viata Libera”, “Obiectiv editie de Vaslui”, “Monitorul de Sibiu”, “Monitorul de Alba”, “Monitorul de...
Marti, 08 Aprilie 2008
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei
Marti, 27 Noiembrie 2007
Editia va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, cu aparitie o data la doua saptamani, si se adreseaza publicului dornic de distractie, cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Marti, 19 Iunie 2007
Ghidul de petrecere a timpului liber si de informatie culturala lanseaza o interfata special creata pentru telefonul mobil, potrivit editorilor, accesibila in retelele Vodafone si Cosmote
Luni, 23 Aprilie 2007
Apeland la un departament fictiv de testare si cercetare format din spargatorii de profesie, compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie pentru brandul Yale care se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Publicatia spune ca introduce, pentru prima data într-un ghid de informatie gratuita, o sectiune dedicata shopping-ului, noua rubrica fiind deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Men’s Health
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative România, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimând în 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
Luni, 26 Iunie 2006
Cu un buget de aproximativ 16.000 EUR pentru salonul de carte, Humanitas a inregistrat la Bookfest vanzari totale de "3 miliarde de lei si ceva peste; cu un varf al vanzarilor sambata (aproape 1 miliard de lei)"
Joi, 23 Martie 2006
Agentia a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Vineri, 17 Iunie 2005
Licitatia pentru informarea femeilor insarcinate a fost castigata cu proiectul "Pentru un Fat Frumos si Sanatos"
Vineri, 10 Iunie 2005
Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Miercuri, 04 Mai 2005
Pe langa bilunarul auto, regia a atras in portofoliu cotidianul local Viata Libera Galati si ghidul TV gratuit Oblique Magazin
Marti, 19 Aprilie 2005
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: