Rezultatele cautarii dupa : "getty"
Ordonare dupa: data / relevanta  
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Oliver Kapusta (GMP) si Ema Prisca (Graffiti BBDO), in juriul Golden Drum
Joi, 12 Iulie 2007
Cei doi creativi romani au fost cooptati in juriul editiei din acest an a festivalului de publicitate de la Portoroz (Slovenia), competitie care a dat drumul inscrierilor ce se vor pana la 10 septembrie
Guliver lanseaza licentierea imaginii Rights-Ready
Marti, 19 Iunie 2007
Cu o cifra de afaceri de peste 2 Mil. EUR in 2006 si o crestere estimata de 25% pe 2007, Guliver - reprezentantul Getty Images in Romania anunta specialistii din publicitate, marketing si media ca noul serviciu Rights-Ready imbina beneficiile imaginilor "rights-managed" cu flexibilitatea si costul fix al licentierii imaginilor "royalty-free"
Botan si Coliban in juriul Golden Drum
Marti, 16 Mai 2006
Mihail Coliban (Lowe & Partners Romania) si Adrian Botan (McCann Erickson Romania) sunt membri in juriul festivalului de publicitate Golden Drum 2006 ce va avea loc intre 1 si 6 octombrie 2006
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala