GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie...
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers
Exista asemanari intre ideea creativa a spotului Dufa semnat de Next si cea a germanilor de la DDB pentru Volkswagen?
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Ian Gearing a ocupat timp de 5 ani pozitia de director general al Friesland Foods Malaezia si alti 5 ani pe aceeasi pozitie in Tailanda
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
In numai doua saptamani, Daruieste din inima a generat 9000 de donatori in 12 centre universitare, redactii centrale si companii, un record national post 1989 in materie de donatori/centru/zi
Medien Holding, compania joint venture in domeniul media intre Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) si The Nova Group, a achizitionat trustul de presa Domus
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Agentia semnat un contract de afiliere cu CPM International, companie de servicii de field marketing si sales development