Rezultatele cautarii dupa : "ge"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Cheltuielile de publicitate in Romania cresc cu 6,5%. Mondial, cu 4,6% de la 3,9% anul trecut
Joi, 31 Martie 2016
 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
Miercuri, 24 Februarie 2016
 
La ce se uita lumea: Tv, Computer, Tableta sau Mobil?
Luni, 20 Aprilie 2015
 49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine

Buget CSR de 700.000 euro de la Provident. SigurantaFinanciara.ro unul dintre programe
Joi, 18 Decembrie 2014
 Serviciile de comunicare Provident sunt administrate de agentiile McCann PR (relatii publice si comunicare), Jazz (Creatie) si Initiative (servicii de media)
Ringier in 2011: 30,2 Milioane de euro in Romania. Aproape 1 Miliard de euro global (931,28 Mil. EUR)
Joi, 19 Aprilie 2012
 In Romania, crestere cu 33,6% in 2011. Cifra de afaceri  de 37,2 Milioane franci elvetieni CHF - aproximativ 30,2 Mil. EUR. Grupul Ringier, Global: 1,147 Miliarde CHF (932 Mil. EUR).

 

De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Procesele publicitatii: Odyssey Communication va fi citata in instanta prin « Administrator judiciar »
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 In timp ce TVR a renuntat la Splendid Media pe fondul unor mari facturi de incasat, agentia Odyssey Communication controlata de Diana Flutur si Dinu Patriciu are de dat regiei Splendid Media aproximativ 600.000 lei (in jur de 125.000 EUR)

Zile si Nopti ameninta cu iesirea din SNA
Miercuri, 23 Martie 2011
 Intr-un comunicat, editorii publicatiei Zile si Nopti trag un semnal de alarma legat de audienta mica din Bucuresti a publicatiei (6.000 cititori, la tiraj de 49.000 ex) versus ghidul concurent, Sapte Seri, (43.000 cititori, la 44.900 tiraj).

64.000 EUR buget, si 80.000 EUR venituri la Internetics
Joi, 18 Noiembrie 2010
 Cu 10.000 EUR din inscrieri si 70.000 EUR din sponsorizari, veniturile au acoperit bugetul festivalului a fost de 64.000 euro, la care s-au mai adaugat bugetele de activare ale sponsorilor competitiei
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
Marti, 05 Octombrie 2010
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
AdPlayersREPORT 2010 Starcom Media Vest: 40,2 Milioane EUR pe anul trecut
Luni, 12 Iulie 2010
 In prefata la AdPlayersREPORT 2010 cu cifrele de afaceri ale agentiilor pe 2009, si AdPlayersMARKET 2010 cu clientii si serviciile asigurate: Starcom Media Vest Group: 40,2 Milioane...
Enoiu (McCann Worldgroup) despre cifra de afaceri Z multiplicata a The Group
Marti, 22 Iunie 2010
 „The Group are o formula „Z” de multiplicare a business-ului careia ii cautam inca o explicatie. Nu stim daca este de la Ziarul Financiar sau de la Zoltan Szigeti,...
Fosta Leo Burnett, Ioana Gheorghita a ales strategia GMP
Joi, 11 Martie 2010
"Eram de 4 ani in Leo Burnett. La un moment dat vine si momentul sa faci o schimbare in cariera. Am ramas prieteni cu fostii colegi", a motivat Ioana Gheorghita, pentru AdPlayers despartirea de Leo Burnett
Cocoon a dezvoltat designul de ambalaj Cedar ( Hochland )
Marti, 02 Februarie 2010
 Prezenta pe piata din Romania din iunie 2007, compania Cocoon a dezvoltat pana in prezent proiecte pentru clienti si marci cum sunt Nestle, Hochland, La Fantana, Farmec, Star Foods,...
Juniorii Internetics isi judeca seniorii de acum 9 ani
Vineri, 20 Noiembrie 2009
 De la prima editie desfasurata in urma cu 9 ani, atunci cand Internetul avea cel mult 256 kbps, Internetics a ajuns sa jurizeze in 2009 cu juniorii de acum 3 ani. In imagine, un...
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
ADVERTISING AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de Publicitate, editia 2009
Luni, 28 Septembrie 2009
 AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Headvertising isi ia knowledge din retea de 1,5 miliarde EUR
Joi, 10 Septembrie 2009
 Managing Partner la Headvertising, Mircea Staiculescu, spune ca principalul beneficiu pe care agentia il are din afilierea la WPI, este aportul de cunostinte de la reteaua de agentii de publicitate independente, dar si posibilitatea castigarii unor proiecte worldwide cum a fost spre exemplu o comunicare Avon de anul trecut
« 2 3 4 5 6 »