Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 30 Mai 2007
"Contopirea dintre Hotpoint si Ariston este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea" declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
Luni, 16 Aprilie 2007
Fost PR & Marketing Manager la Cable Direct, Irina Catanchin (foto) este acum PR Manager īn cadrul echipei Lowe PR, dupa 7 ani de media
Luni, 16 Aprilie 2007
Casa de productie si post-productie publicitara condusa de Tino Furtuna isi dezvolta capacitatile de productie pentru filmele virale de promovare
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Joi, 12 Aprilie 2007
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Miercuri, 21 Martie 2007
"Contul a fost cāstigat prin alocare directa īn urma unei propuneri de strategie de comunicare pe email", a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu Managing Director la White Image, vorbind despre lansarea newsletterului electronic Renault Trucks Romania
Luni, 19 Martie 2007
Competitia "Ingrediente pentru o zi perfecta", derulata pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicata campaniei - www.alkaoziperfecta.ro, a convins īntr-o singura zi 27.000 de utilizatori din care peste 5.500 au īnscris eseuri
Luni, 12 Martie 2007
Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde īn portofoliu 13 companii care activeaza īn domeniul financiar (investitii, broker de asigurare reasigurare, leasing, etc. ) si īn domeniul distributiei de autovehicule, avānd o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL Romānia a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative Romānia, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather Belgia, agentia McCann Erickson Romānia fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei īn Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata īn perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atāt īn presa nationala, cāt si īn cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
Joi, 15 Februarie 2007
BIC Romānia a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si BIC Aparate de ras
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Miercuri, 07 Februarie 2007
Sub sloganul Totul īncepe de la un vin bun, Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate
Vineri, 02 Februarie 2007
Retailer-ul lanseaza sistemul Myria SE M03 cu Windows VistaTM preinstalat, si care, potrivit Ruxandrei Voda, Director Marketing, a intrat si īn planul de comunicare Media Galaxy
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: