Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 05 Martie 2008
Pe langa trofeul „Colectia de Succese”, cei 5 castigatori ai proiectului vor mai avea ocazia sa faca o calatorie catre cea mai inalta cladire din lume, Burj Dubai, situata in orasul Dubai,
Vineri, 15 Februarie 2008
In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Vineri, 07 Decembrie 2007
Din media si publicitate, printre cei care au contribuit la strangerea a 667.860 de euro s-au numarat si Avantgarde Group cu 45.000 EUR, Veronica Savanciuc – 10.000 EUR, iar Andreea Esca -10.000 EUR
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Fondurile obtinute in cadrul galei de caritate organizate de catre Fundatia Scheherazade impreuna cu Fundatia „Copii Sanatosi” prin sponsorizari, donatii si licitatie se ridica la 575,000 Euro, suma totala stransa in beneficiul Spitalului Marie Curie fiind de 780,000 Euro
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Marti, 06 Noiembrie 2007
Chiar daca spune un „Bravo organizatorilor pentru consecventa. Ramane singurul festival de profil”, Adrian Alexandrescu One-to-One Communications Director la OgilvyOne mai spune ca „Desi organizatorii au rugat membrii juriului sa pastreze confidentialitatea pana la gala de premiere, se pare ca atunci lumea stia dinainte ce premii o sa ia”
Marti, 06 Noiembrie 2007
PR-ul de la Tempo a castigat unul din cele 21 de trofee de la Golden World Awards pentru campania „Cu drag, pentru tine” pentru Lansarea Laptelui Proaspat de la Danone
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Joi, 01 Noiembrie 2007
Potrivit unor surse apropiate festivalului digital, in urma jurizarii de la sfarsitul saptamanii trecute Webstyler este Agentia Anului la Internetics 2007, urmata de iLeo, probabil marea surpriza a festivalului de comunicare digitala
Joi, 01 Noiembrie 2007
Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Cei mai buni retaileri, cei mai buni producatori vor fi anuntati in Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Miercuri, 03 Octombrie 2007
La actiunea care a avut drept scop colectarea de fonduri pentru finantarea a doua ample proiecte sustinute de UNICEF, Lowe PR a asigurat pro bono serviciile integrate pentru organizarea evenimentului
Marti, 02 Octombrie 2007
Acolo unde Internetul este mai viu ca niciodata, intrebarea din banner-ul pentru Gala Socitatii Civile ar putea candida la o nominalizare pentru creativitate in media
Miercuri, 26 Septembrie 2007
Desi se astepta la mai multi participanti, odata cu cresterea numarului de personalitati invitate sa vorbeasca la Summit de la 10-15 la 27, Felix Tataru, Presedinte IAA Romania, este multumit ca majoritatea celor inscrisi fac parte din top managementul companiilor
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Luni, 03 Septembrie 2007
Inscrierile la editia din acest an vor incepe in curand si se vor putea face pe noul site al competitiei online
Vineri, 29 Iunie 2007
"Este singurul eveniment de ATL al brandului, restul fiind concentrat pe partea de trade marketing, pentru ca avem restrictii de comunicare", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Daniela Dumitrescu, Brand Manager pentru Teacher’s
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Tot ce este inscris la Cannes este creme de la creme. Imaginativa ca finalistii sunt creme de la creme de la creme, din care 25 de oameni din juriu trebuie sa le aleaga Leii", adauga seful agentiei de publicitate finalista la Press Lions cu inscrierea Mandra, pentru Carpalat.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: