Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:„A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata”
Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award
Publicatia de afaceri editata de Business Media Group (BMG) aniverseaza implinirea a 500 de editii la putin timp dupa implinirea a 10 ani de publishing, in luna martie a anului curent
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Editia din acest an a Festivalului Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti jurizeaza intrarile in festival in perioada 25 – 30 august, urmand ca premierea sa aiba loc pe 31 august
Competitia care rasplateste performantele in comertul electronic din Romania ofera doua premii: Magazinul Anului in eCommerce, respectiv Cel mai bun Start-up in eCommerce
„La Gala SABRE de la Venetia, Romania a triumfat, agentiile din Romania au luat nu mai putin de 7 premii", a spus Gabriela Lungu, sefa agentiei de relati publice.