Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Luni, 17 Aprilie 2006
In urma parteneriatului de vanzare a publicitatii dintre Arbomedia si Monopoly Media, 1.045 de ecrane amplasate in spatii publice sunt integrate in sistemul de vanzare de televiziune al regiei conduse Serban Ciusca (foto)
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
Vineri, 24 Februarie 2006
Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
Duminca, 12 Februarie 2006
Proiectul "Academia L’Oréal" lansat saptamana trecuta impreuna cu Maximize Communications este destinat "hair stilist"-ilor romani
Miercuri, 08 Februarie 2006
Felix Tataru, Managing Director, GMP spune dupa 6 luni de la inceputul colaborarii ca "Intre GMP si Ashley a existat o incompatibilitate in ceea ce priveste modul de a gandi strategia, creatia si solutiile oferite clientului"
Luni, 23 Ianuarie 2006
Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
Joi, 08 Decembrie 2005
Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) a dezbatut Etica in comunicare in perioada 20-23 septembrie la Poiana Brasov
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
Joi, 30 Iunie 2005
Agentia a castigat licitatia pentru promovarea spectacolului Chicago, musicalul de succes de pe Broadway a carui varianta cinematografica a castigat 6 premii Oscar
Miercuri, 22 Iunie 2005
McCann si Interbrew merg cu Beck’s pe inovatie outdoor, iar prima prestatie din centrul Bucurestiului merge pe titlul "Ordine si Disciplina: legea germana a puritatii berii"
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Luni, 18 Aprilie 2005
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
Joi, 07 Aprilie 2005
Festivalul merge pe 7 categorii si inchide inscrierile in preajma Sarbatorilor de Pasti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: