Rezultatele cautarii dupa : "g"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pitch de 50.000 – 100.000 EUR comunicare directa Bayer CropScience, la Proximity
Marti, 06 Septembrie 2011

Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli

Val Voicu Beyond & Adevolution Group: 1 Mil. EUR pe primele 6 luni 2011
Joi, 25 August 2011

Potrivit lui Val Voicu, grupul de companii cu activitate pe piata de media online incheia anul trecut cu un business de 2,75 Mil. EUR

1-1,5 Mil. EUR Jack Daniel’s (Brown Forman), la Wunderman.
Joi, 18 August 2011

Ileana Badiu, Managing Partner al agentiei Wunderman, nu a dezvaluit bugetul investitorului, dar a precizat ca este vorba de toate serviciile, mai putin cele de media: “Wunderman administreaza practic toate serviciile de comunicare, mai putin contul de media. Este vorba de o declinare 360 de grade a comunicarii. Serviciile de media buying si planning sunt administrate de...

TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Luni, 01 August 2011

Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).

Buget: 500.000 EUR. Piata: 1,5 Mil. Hectolitri. Staropramen intra pe piata Ursus, Holsten si Ciuc.
Miercuri, 20 Iulie 2011
 Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).

Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

Fabrica Flash (Grup): 1,2 Mil EUR pe 6 luni din 2011, dupa un an intreg cu 2 Mil. EUR in 2010
Luni, 11 Iulie 2011
 Specializata in productie publicitara, Fabrica Flash (Grup) estimeaza la jumatatea anului in curs un business de 1,2 Mil. EUR din tipar de mari dimensiuni, POSM si standuri expozitionale, dupa ce in 2010 a avut o cifra de afaceri de 2 Mil. EUR (8,29 Mil. Lei).
Finala licitatiei Romtelecom Evenimente BTL: Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto
Joi, 30 Iunie 2011
 Agentiile Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto au fost selectate in faza finala a licitatiei pentru conceptele de creatie evenimente,...
Cati Lei cheltuie si cati Lei face producatorul ROM?
Marti, 28 Iunie 2011
 Mihut Craciun, GM, Kandia Dulce: “In momentul actual ne situam - este chiar si un numar norocos  – undeva, in jurul valorii de 13% cota de piata, si o crestere de 6%, comparativ cu perioada similara din anul trecut. In conditiile in care, din nefericire pentru piata in care activam, piata a scazut cu 10% in comparatie cu aceeasi...
McCann Erickson si Rom au castigat primele doua trofee Grand Prix Cannes Lions pentru Romania
Marti, 21 Iunie 2011
 Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu...
- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Mediaedge:cia Romania: crestere cu aprox. 1 Mil. EUR pe 2010, si +3% comparativ cu 2009
Luni, 06 Iunie 2011
 Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR

IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
Radu Florescu, despre Zenith & Optimedia: “Nu comentez
Miercuri, 25 Mai 2011
 Contactat de AdPlayers, Radu Florescu, presedinte al grupului de companii din care face parte Zenith Media nu a comentat informatia potrivit careia in curand Zenith & Optimedia ar urma sa devina o singura agentie

Mestesukari de publicitate. Green a mesterit 450.000 EUR pe 2010.
Miercuri, 04 Mai 2011
 Cu servicii preponderent de productie in publicitate, unul dintre cele mai recente proiecte din portofoliul agentiei este „Romano Cher-Casa...
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

9,3% rating si 27% cota de piata TVR1 la Real Madrid-FC Barcelona
Joi, 28 Aprilie 2011
 Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Contul de e-mail marketing al Parlamentului European, la White Image
Vineri, 15 Aprilie 2011
 Contactat de catre AdPlayers, Andrei Georgescu, managerul White Image, nu a dezvaluit bugetul colaborarii cu Biroului de Informare al Parlamentului European, dar a afirmat ca acesta va fi in functie de comenzile si cerintele institutiei.

Gabriela Lungu, The Practice: 1,2 Mil. EUR pe 2010, si ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele
Joi, 14 Aprilie 2011
 „In 2010, ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele”, a afirmat Gabriela Lungu, - Managing Partner The Practice, vorbind despre cifra de...