Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 27 Octombrie 2021
Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar...
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Marti, 17 Iunie 2014
Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru
Vineri, 09 Iulie 2010
Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Vineri, 02 Iulie 2010
„Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Joi, 28 Ianuarie 2010
Next administreaza contul de media UPC din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse AdPlayers, au mai participat fosta agentie – Imager, si Media Investment...
Luni, 18 Mai 2009
Conform responsabililor de marketing UPC, campania care sustine noua oferta comerciala pentru serviciul de Internet a demarat la inceputul lunii mai si se deruleaza pe TV, presa,...
Vineri, 03 Aprilie 2009
Aflata in prima campanie produsa in Romania, comunicarea se va derula pana la finalul lunii aprilie pe Tv, presa centrala si locala, Internet si materiale de promovare in unitatile...
Miercuri, 04 Februarie 2009
Condusa de Andreea Lica (foto), agentia de publicitate Medes Advertising are contul de creatie pentru comunicarea outdoor si copertile cataloagelor Cora, pe langa Brandstalk (The...
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: