Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 03 Octombrie 2005
Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
Joi, 22 Septembrie 2005
Din suma colectata vor fi sustinute servicii catre aproximativ 3.000 de beneficiari din Bucuresti – batrani, copii din familii sarace, bolnavi si persoane cu handicap
Miercuri, 31 August 2005
Festivalul de film reuneste peste 150 de filme, creatii ale unor realizatori de film de la 22 de posturi de televiziune, cinecluburi si scoli de cinema din Romania
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Vineri, 26 August 2005
Printre membrii clubului ce promoveaza sporturile nautice, agentia ii enumera pe MS Regele Mihai I, Printul Dimitrie Sturdza, Calin-Popescu Tariceanu, Sergiu Celibidache, Adrian Sarbu, George Copos sau Constantin Balaceanu-Stolnici
Joi, 23 Iunie 2005
Initiativa impotriva cancerului la san, in urma careia in 13 tari s-au strans mai mult de 30 de milioane USD, este sustinuta in Romania de modelul Diana Dondoe
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si intrarile la sectiunea Cel mai bun Print dintr-o categorie
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Vineri, 27 Mai 2005
Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Joi, 26 Mai 2005
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit
Marti, 24 Mai 2005
Organizatorii au impins pe 31 mai termenul limita pana la care pot fi inscrise materiale
Miercuri, 18 Mai 2005
Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”
Vineri, 29 Aprilie 2005
Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: