Rezultatele cautarii dupa : "full"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
WOPA si Floriol incep o relatie in registru emotional
Marti, 25 August 2020

,,Se stie, chiar daca nu se vorbeste despre asta, ca in agentiile de publicitate si mai ales in departamentele de creatie oamenii sunt destul de “emotional”. Noi consideram ca asta e un lucru bun mai ales cand ai de rezolvat o tema destul de grea: Cum gasesti o noua definire a gatitului pentru Floriol? Se pare ca raspunsul nostru la intrebare a convins si...

Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Work From Home cu McCann PR Teams. Ada Brutaru, Head of Digital Innovation: Tranzitia catre full-time ,,work from home a fost una rapida
Marti, 14 Aprilie 2020
,,Cu infrastructura IT existenta, cu informatiile legate de proiecte stocate in cloud si disponibile practic de oriunde, ne-a luat doar cateva ore sa ne organizam, timp in care ne-am asigurat ca aplicatia Microsoft Teams era instalata pe fiecare dispozitiv” spune sefa proiectului McCann PR Teams de implementare a...
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Cati dintre noi mai citesc macar o mie de cuvinte pe zi? Citeste mai mult si mai bine cu Dilema Veche si agentia Armada Marketing ( Propaganda Group )
Marti, 28 Ianuarie 2020
 ,,Prin materialele de comunicare, folosind un stil asemanator Dilemei, ne-am propus sa aratam cat de usor este sa citesti mai mult decat media. Și, in acelasi timp, cat de placut”,  Obreja Bogdan, Copywriter, Armada ( Propaganda Group)
Joint-venture Stefanini Infinit in Romania. Export de servicii de agentie digitala romaneasca pe piata globala
Vineri, 27 Septembrie 2019
 Noua organizatie va fi o companie de marketing digital full service, infiintata in parteneriat cu fratii si antreprenorii Alexandru Cernatescu si Andrei Cernatescu, proprietarii agentiei de comunicare digitala Infinit Solutions.
Sute de tineri intr-un altfel de program back to school MediaStar Internship dezvoltat de GroupM
Luni, 16 Septembrie 2019
 Lansat in vara anului 2016, programul MediaStar Internship, are un obiectiv foarte clar: identificarea si atragerea talentelor de pe piata, din randul tinerilor care sunt deschisi sa descopere ce inseamna cu adevarat sa fii specialist in media
Investitii de 2 milioane de euro anual in productiile si promovarea proiectelor Global Records
Marti, 23 Iulie 2019
 Potrivit Global Records, muzica romaneasca este la fel de apreciata si ajunge sa aiba acelasi numar de play-uri ca cea de afara, iar hituri semnate de artisti precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domina playlistul posturilor de radio alaturi de piese internationale.
30 de tineri au absolvit cursurile Scolii ADC*RO 2019
Marti, 18 Iunie 2019
 Lucrarile lor au fost evaluate de catre un board format din unii dintre cei mai buni directori de creatie din Romania. Board-ul de tutori al editiei 2019 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripsa, Catalin Rusu, Laura Nedelschi, Liviu Turcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu si Stefan Vasilachi.
Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
Luni, 03 Iunie 2019
 Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Ce se intampla cand uitam de sanatate? Campanie Armada pentru TELOM-R de la DVR Pharm
Vineri, 21 Septembrie 2018
 Noua campanie vorbeste despre o realitate a zilelor noastre: si anume, despre faptul ca romanii trec pe planul doi preventia si grija pentru propria sanatate, fiind mai degraba preocupati de sanatatea lor si a celor din jur, doar in momentul in care s-a instalat deja o afectiune.
Non-donatorii prind incredere! 1 din 3 oameni care nu au donat au incredere in MagiCAMP si MagicHOME.
Marti, 11 Septembrie 2018
 In ceea ce priveste nivelul de incredere acordat proiectelor mentionate, studiul arata ca jumatate dintre respondentii care au auzit de proiecteau incredere in acestea, in timp ce un sfert declara ca au foarte multa incredere in taberele MagiCAMP si in proiectul MagicHOME.
Sef nou la creatia WOPA. Costin Milu, noul director.
Miercuri, 22 August 2018
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, Costin Milu se alatura WOPA Communication in calitate de Director de Creatie
Omnicom lanseaza platforma de marketing bazata pe targetarea de precizie OMNI
Miercuri, 01 August 2018
 Liana Mihai, CEO, OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Cu 1,4 Milioane de abonati si vloguri cu milioane de vizionari, Selly explica in adplayers cum faci sa fii cel mai urmarit vlogger din Romania
Marti, 24 Iulie 2018
 Cu videoclipuri de 11 milioane de vizualizari sau 9 milioane (Singuri Acasa sau Focuri), continutul este mai important decat tehnica -  camera performanta Full HD sau 4K, un trepied, un mini-trepied, un microfon bun si...
Condusa de Ioana Mucenic si avand o echipa de 22 de oameni, Minio Studio isi mareste managementul cu Calin Ionescu, Head of Accounts.
Miercuri, 20 Iunie 2018
Condusa de Ioana Mucenic, CEO, si avand o echipa de 22 de oameni, agentia de comunicare integrata Minio Studio isi mareste echipa de management cu 
Digital AdPlayers Report. Kubis: 2,6 mln. EUR pe an cu servicii de agentie full service, digitally led.
Marti, 19 Iunie 2018
 Cu o echipa de 65 de oameni si o cifra de afaceri de 2,6 mln. euro la sfarsitul anului 2017, printre clientii agentiei Kubis conduse de Vlad Popovici se numara Ursus Breweries, Unilever, Philip Morris International, Vodafone, PepsiCo, Mega Image, Generali, Janssen, Philips, Avira, Sodexo, Cris-Tim, Jacobs Douwe...
« 2 3 4 5 6 »