Rezultatele cautarii dupa : "full service"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Notorious lucreaza pentru Yourweekend
Sambata, 02 Februarie 2008
Yourweekend este o societate specializata in conceperea si organizarea de activitati tematice, sub forma unor cadouri originale si personalizate, prezenta deja in  Belgia, Olanda, Spania, Germania, Italia, Portugalia, Elvetia, Marea Britanie, SUA si Franta
Love Plus, la Saatchi&Saatchi. Contul de media – la Zenith
Luni, 28 Ianuarie 2008

Detinuta de organizatia non-profit PSI, Love Plus este o marca sociala iar profitul pe care il realizeaza la final de an este readus in proiecte de responsabilizare sexuala a tinerilor

The Money Channel, la Next Advertising
Joi, 24 Ianuarie 2008

In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel

Pe langa BBH, LG a ales MindShare, Y&R Worldwide si Publicis Modem
Joi, 20 Decembrie 2007
Dupa ce a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing, LG a ales MindShare (WPP), Y&R Worldwide (WPP) si Publicis Modem (Publicis) pentru pentru dezvoltarea strategiei media, servicii de creatie la nivel local, precum si pentru servicii de marketing digital si on-line
Silva (Heineken Romania), la Ogilvy&Mather
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Publicis si-a luat echipa de creatie noua
Luni, 17 Decembrie 2007
„Putem spune ca acum imbratisam voiosi competitia cu orice departament de creatie din piata romaneasca si nu numai”, spune Razvan Capanescu, Director de Creatie la Publicis Romania odata cu venirea echipei Dragos Ometita (art director) si Cezar Panait (copywriter)
Benson & Hedges (JTI), la Brands&Bears
Marti, 04 Decembrie 2007
Brands&Bears a fost aleasa oficial de catre JTI ca agentie pentru comunicarea  Benson & Hedges si pentru anul 2008
Speed Promotion vrea 1,5 Mil. EUR
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Infiintata ca un boutique de creatie, din 2004 compania adauga competente full service, iar in prezent este un grup alcatuit din Speed Promotion – agentie de publicitate full service, Agrafa Print Services – diviza de print digital a agentiei si Taraba cu Carti – librarie online lansata in primavara lui 2007
Capital face abonamente pe 2008 cu Brands&Bears
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
AdVenture isi face timp de rebranding
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune  Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Mona Opran este noul MD al Grupului Saatchi&Saatchi Romania
Marti, 06 Noiembrie 2007
Fostul Managing Director al Grupului Saatchi & Saatchi - Cristina Oanta, a fost recent numita in functia de Director Executiv al WYG, companie de consultanta de management parte a Grupului Centrade, detinut de fratii Florescu
Crosul Petrom, facut cu Pastel Age
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Interamerican are buget de 1 Mil. EUR pentru AdVenture
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Propaganda a castigat licitatia Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007
„Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat  Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga
Licitatia Parmalat, la Violet Advertising
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Violet va realiza campaniile de toamna–iarna pentru Santal si pentru laptele Parmalat
Amigo Premio. 100% AdVenture
Joi, 04 Octombrie 2007
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
Spotlight a dezvoltat Cellulight pentru ElmiProdfarm
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Spotlight a elaborat si dezvoltat intregul proces de branding si comunicare a Cellulight, noua gama de produse anticelulitice ale companiei Elmi Prodfarm
FCB Bucuresti devine DRAFTFCB
Marti, 18 Septembrie 2007
Cu 9000 de angajati in intreaga lume, actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat la nivel international ca cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB
« 6 7 8 9 10 »