Rezultatele cautarii dupa : "franta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Initiative Sports Futures joaca pe Roland-Garros
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
O noua istorie a IAB: Stan Faryna spune ca IAB Romania este o initiativa inclusiv a acestuia, in care ii mai aminteste pe Orlando Nicoara, Vlad Stan si Rachad El Jisr
Miercuri, 16 Mai 2007
Stan Faryna vorbeste in AdPlayers.ro despre faptul ca nu crede ca lista lui Ovidiu Florea (Presedinte al Asociatiei IAB Romania) reprezinta in mod adecvat sfera larga care constituie industria interactiva, si ca Orlando Nicoara (atunci NetBridge, acum MediaPro Interactiv) si Rachad El Jisr (Imedia) nu doresc sa isi aminteasca cum eu l-am trimis la inceputul anului 2006 pe Claes Andersen cu...
Topescu comenteaza Cupa Danone
Marti, 17 Aprilie 2007
Adresata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 12 ani, Cupa Danone se bucura de sprijinul jurnalistului sportiv Cristian Topescu, competitia fiind promovata prin intermediul Jetix, ProSport, Pro FM, Sana si Familia Mea, statii de radio si publicatii locale
Sorin Doru (Media Hub) desface Anatomia unui media plan
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani īn publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia Romānia (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru – General Manager la compania specializata īn audit si consultanta de media Media Hub Consultants īncepe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas
Luni, 12 Martie 2007
Compania de solutii customizabile de email marketing White Image a devenit reprezentant oficial Habeas pentru Europa de Est - Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia
BRAT a selectat Spring, pentru masurarea site-urilor web
Sambata, 24 Februarie 2007
Adunarea Generala a Departamentului Internet BRAT a ales compania germana Spring GmbH drept cāstigator al selectiei de oferte organizate pentru solutia tehnice a studiului de masurare a site-urilor web
Doi expati si o conationala, la GAV|Scholz&Friends
Marti, 13 Februarie 2007
Doi expati - Minoru Isobe si Solene Cesbron, alaturi de o conationala - Luisa Leizeriuc si-au ocupat locurile la creatia GAV|Scholz&Friends
Cāstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Īngerii AdPrint se bat īn 300 de printuri
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc īn perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinānd unui numar de 22 de agentii romānesti
The Orange is bright: 8 mil. RO in UE
Joi, 04 Ianuarie 2007
Orange a atins īn ultimele zile ale anului trecut pragul de 8 milioane de clienti si estimeaza venituri de 1 miliard de EUR pentru 2006
Edipresse vrea Psychologies
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata īn 1998 īn Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes īn ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 īn topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista avānd de curānd editii īn Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
Skepsis Advertising a avut un buget de 2 milioane EUR pentru Metro Expo
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc  organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, īn 7 zile
Fost MD Optimedia deschide Media Hub
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sorin Doru, fostul Managing Director al agentiei Optimedia Romania a lansat de curand Media Hub Consultants, propriul proiect de consultanta in media, dupa 10 ani petrecuti in Focus Advertising (acum Publicis Romania) si mai apoi agentia de media din grupul condus de Teddy Dumitrescu
Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Joi, 19 Octombrie 2006
Romānca Elena Baguci a cāstigat un contract pe trei ani, īn valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Varabiescu pleaca de la Media Direction
Miercuri, 18 Octombrie 2006
"Plec din MD (Media Direction n.r.) pentru ca am o oferta pe care la momentul actual o consider mai provocatoare", a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Varabiescu, ce se va desparti din 20 octombrie de postul de Buying Director pe care īl are la specialistul de media, din 2001
Edipresse AS Romānia lanseaza trimestrialul Viva! Biografii
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS Romānia va aparea īncepānd cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se īndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vārste īntre 25-45 ani, cu resedinta īn mediul urban si venituri medii sau peste medie
Bulgari intra pe coperta 1 la Tango
Luni, 02 Octombrie 2006
Lunarul Tango apare īn luna octombrie cu o coperta tridimensionala, īn care imaginea vedetelor de pe coperta se transforma īn imaginea a doua sticlute de parfum, Bulgari Pour femme si Bulgari Pour homme
141 Romania a cāstigat al treilea brand integral de la BAT
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care īl gestionam integral, īncepānd din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% “made in Romania” pentru Vogue Arome L’Adoration
Finans International Leasing IFN a ales propaganda de la Propaganda
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lānga rezolvarile creative, agentia ofera solutii īn zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
« 7 8 9 10 11 »