Rezultatele cautarii dupa : "foto 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Joi, 22 Iunie 2006
Pentru bugetul editiei din acest an al turneului ce depaseste 30.000 EUR si care pune in joc premii de 10.000 EUR, au cotizat McCann Erickson si BRD - sponsori principali, alaturi de Coca-Cola si Aylex Group -sponsori de servicii
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Miercuri, 27 Februarie 2008
White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing - MarketingSherpa Annual Email Awards.
Miercuri, 03 Decembrie 2008
Pe langa Felix Tataru (GMP) care nu a facut un secret din faptul ca a lucrat inclusiv in aceasta campanie pentru PD-L, pentru proiecte de comunicare politica din campania electorala au mai lucrat si Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), pentru 2 condidati PNL, iar pentru alianta PSD+PC, o parte din proiectele de creatie au fost coordonate de Sorin Predescu, fostul Director de creatie...
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 30.000 EUR in acest an, potrivit lui Gabriel Militaru, General Manager la Media Mall, si aflata la cea de-a treia editie, Caravana Minimax s-a incheiat dupa un tur prin opt orase mari ale tarii si doua statiuni de pe litoral (Constanta, Eforie Sud, Neptun, Mangalia, Iasi, Vaslui, Craiova, Timisoara, Sibiu si Brasov)
Luni, 07 August 2006
GMP a castigat contul dupa o licitatie la care au mai participat Ogilvy&Mather, McCann Erickson, Advertigo si iMagic, agentia de publicitate urmand sa deruleze campania de lansare din toamna
Joi, 15 Septembrie 2011
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai...
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, în colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii a fost organizat în România de agentia The AdStore, companie care s-a implicat în actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata româneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Joi, 03 Iunie 2010
Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Miercuri, 14 Octombrie 2009
Evenimentul de marketing direct care va avea loc miercuri, 21 octombrie la Clubul Diplomatic din Bucuresti, se vrea o alternativa a conferintei Rodirect, amanata de ARMAD pe ultima...
Marti, 05 Decembrie 2006
Sarbatorind un an de emisie dar si apropierea Sarbatorilor de Craciun, postul de radio si personajele sale daruiesc 250 de braduti de Craciun copiilor ascultatori de Itsy Bitsy FM
Joi, 10 Mai 2007
"Vad o singura solutie, D-l Faryna sa cedeze dreptul de utilizare a marcii asociatiei IAB Romania si sa ne introduca la reprezntantele IAB din Europa si din SUA, iar daca isi doreste atat de mult sa participe la dezvoltarea industriei de internet din Romania sa particpe la urmatoarele alegeri pentru un loc in Board sau chiar pentru functia de Presedinte".
Vineri, 04 Mai 2012
Prima agentie specializata in trade marketing, dupa cum spun fondatorii companiei, Brand Support este un business de familie lansat in luna mai a anului 2008 de catre Stefania Harabagiu si Ionut Harabagiu, doi antreprenori cu peste 15 ani de experienta in multinationale si servicii de advertising, BTL, trade marketing, brand management si media.
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din România, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tînjala
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: