Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/
Luni, 07 Mai 2007
Anamaria Prodan prezinta din 7 mai, live, Arta football – prima emisiune realizata si transmisa exclusiv de catre Boom, programata de luni pana joi, intre orele 22.00-23.00
Joi, 19 Aprilie 2007
Campania de comunicare pentru noul Q-Pack este semnata de McCann va incepe in luna mai si dureaza pana la sfarsitul lunii octombrie, au afirmat pentru AdPlayers, oficialii departamentului de comunicare de la Interbrew, promovarea urmand sa cuprinda TV, presa, outdoor si internet.
Marti, 17 Aprilie 2007
Adresata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 12 ani, Cupa Danone se bucura de sprijinul jurnalistului sportiv Cristian Topescu, competitia fiind promovata prin intermediul Jetix, ProSport, Pro FM, Sana si Familia Mea, statii de radio si publicatii locale
Vineri, 02 Martie 2007
"Ne-am gândit sa ne facem un loc unde sa ne putem exprima, expune, exterioriza într-o maniera lipsita de false restrictii corporatiste pe teme care ne plac si ne intereseaza (adica da, o sa vorbim uneori si despre publicitate", motiveaza aparitia jurnalului online graffiti.bbdo.ro/blog, pentru AdPlayers, Catalina Cernica - Managing Director la Graffiti BBDO România
Miercuri, 28 Februarie 2007
Noua companie Netbridge Development pe care trec proiectele interne dezvoltate de Netbridge se va înfiinta începând cu data 1 martie 2007 si va fi condusa de Cristian Bonciu, fost Director General Adjunct în cadrul Netbridge Investments, aceasta din urma, condusa de Cristian Petriceanu (foto), concentrându-se pe vânzarea publicitatii online pe Boom.ro
Luni, 26 Februarie 2007
Sub titlul "Deja Vu", pe blogul McCann puteti vedea un spot facut în 2001 de McCann Erickson Lisabona, despre care reprezentantii agentiei motiveaza ca "probabil atât echipa de copy-art de la McCann Erickson Lisabona cât si echipa (blogului) de la agentia din Romania au vizionat acelasi film care i-a inspirat", vorbind despre filmul Shallow Hal, aparut în 2001, un film care pare foarte aproape...
Luni, 26 Februarie 2007
250 de prieteni au sarbatorit vineri seara trecerea în anul 5 a agentiei de publicitate formate în jurul nucleului creativ Sorin Trânca - Bojan Spasic, FRIENDS Advertising având acum peste 15 clienti si o echipa de 24 de oameni, în majoritate seniori
Joi, 08 Februarie 2007
"Negocierea pentru difuzarea meciurilor din Liga I din Campionatul intern este o farsa financiara jucata cluburilor de fotbal", sustine Ionut Bodea Director de Marketing care mai spune ca "Probabil ca o investigatie asupra acestei farse financiare ar schimba situatia în favoarea cluburilor"
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulând în prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din România, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tînjala
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vârtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
Marti, 15 August 2006
Agentia de bellow-the-line QB Promotion condusa de Razvan Warinschi (foto) a adus pentru Coca-Cola "Gheata la mal" la Mamaia si 5 activari la Neptun
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Duminca, 02 Iulie 2006
Aproximativ 4 milioane de iubitori ai fotbalului din SUA au urmarit cu interes primele 29 de transmisii ale Cupei Mondiale 2006, in crestere de la cei 2 milioane de telespectatori din 2002 si aproape la nivelul din Marea Britanie, cu o audienta medie pe meci de 4,3 milioane
Miercuri, 21 Iunie 2006
Sub sloganul "Pentru profesionisti", Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, campania derulata prin Media Investment cuprinde atat un spot TV, difuzat in timpul meciurilor din campionatul Mondial si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil
Luni, 19 Iunie 2006
In urma unui studiu efectuat de divizia Havas Sport, una dintre cele mai importante retele de media din lume - Media Planning Group (MPG), prezenta pe 91 de piete, mai arata ca publicitatea se va orienta in viitor catre sanatate si mediu
Vineri, 16 Iunie 2006
Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: