Rezultatele cautarii dupa : "fotbal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Brandient: Noul logo al Echipei Nationalei de Fotbal este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei, dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale
Joi, 09 Noiembrie 2017
Noul logo al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei — dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale ale lumii, simbolizeaza unitatea regiunilor istorice ale tarii in jurul mingii de fotbal, spun autorii de la Brandient care au realizat noul logo al reprezentativei de fotbal  a Romaniei
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
FRF a initiat propunerea legislativa care sa includa si drepturile din pariurile sportive.
Joi, 02 Noiembrie 2017
 In prezent, federatiile sportive detin in acest moment drepturile tv, drepturile de sponsorship, merchandising si ticketing din evenimentele sportive si competitiile pe care le organizeaza, dar nu si drepturile din pariuri sportive.
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
Joi, 26 Octombrie 2017
 Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Schimbare la varf in grupul condus de Felix Tataru. Cristiana Belodan ii urmeaza Andreei Nemens la conducerea GMP Advertising
Marti, 19 Septembrie 2017
Belodan preia functia de Executive Director la GMP Advertising, dupa ce Nemens a ales la sfarsitul lunii iunie o cariera in afara induratriei de publicitate
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
Miercuri, 26 Iulie 2017
 Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu Locuri de Joaca
Luni, 17 Iulie 2017
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
WPP mai face o agentie de publicitate la Bucuresti. Fractal Communications, parte din Geometry Global
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Clientii alaturi de care FRACTAL Communications isi incepe activitatea in 2017 sunt: Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Federatia Romana de Fotbal, Red Bull, Scandia, Danone Activia, Heineken si Pepco.
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
Luni, 29 Mai 2017
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Tymbark sustine cel mai mare campionat de fotbal pentru copii. Finala Cupei Tymbark - 24, 25 mai.
Joi, 18 Mai 2017
 Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
Young Board la IAA Young Professionals pentru urmatorii doi ani. Iulia Niculae (FRF), Presedinte
Luni, 08 Mai 2017
 Din Comitetul de Conducere IAA YP mai fac parte George Toma (Bergenbier) – VP & Director parteneriate strategice, Ivona Babarelu (Clever Tech) – Director proiecte, Radu Rotaru (Geometry Global) – Director Marketing & Comunicare si Alexis Musca (CINETic) – Director HR.
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Ciprian Marica, anti-bullying. Sportivul se alatura Cartoon Network si Asociatiei Telefonul Copilului intr-o campanie nationala
Marti, 04 Aprilie 2017
 In anul 2016, peste 1500 de cazuri de bullying au fost inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului, la linia telefonica gratuita dedicata copiilor - 116 111
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
 Adevar, manipulare sau propaganda in filmele documentare? Cinepub Live online si offline.
Joi, 02 Martie 2017
Dezbaterea poate fi urmarita in direct offline la Libraria Carturesti sau online pe cinepub.ro, dar si ulterior online pentru cei ce nu pot urmari evenimentul in direct.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Creativitatea a iesit in strada. Imagini adplayers cu ce-au strigat peste 100.000 de oameni.
Joi, 02 Februarie 2017
 Altadata antrenata sa informeze ori sa faca vizibile mesajele de responsabilitate sociala, aseara creativitatea a pus mana pe hartie si pe creioane negre sau colorate si a coborat in strada sa-si strige disperarea de a nu fi de acord cu ordonantele de urgenta care apara hotia si nedreptatea
« 1 2 3 4 5 »