Rezultatele cautarii dupa : "forme"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Rom�ni, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu V�ntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Rom�ni cu peste 500 milioane USD �n Top300 Capital, care au investitii �n Mass-Media
Caroli face Sandwich cu 500.000 EUR
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza �n premiera pe piata din Rom�nia salamuri semi-uscate �n forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind �ncredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextuala
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text �n pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci c�nd utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuv�nt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom �n reteaua Boom
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Romtelecom ramane la Grey
Miercuri, 19 Aprilie 2006
Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
Brandstalk castiga Coronita cu lingurita
Marti, 11 Aprilie 2006
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita!� pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
Publicis: Healthcare pentru Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
Coca-Cola SoundWave a batut toate promotiile prin SMS
Marti, 04 Octombrie 2005
"Promotia "Traieste vara in alt ritm" a fost cea mai mare din Romania pana in  acest moment, ca participare pe SMS" sustine Natalia Predut, Coca-Cola Romania Activation Manager
Tempo Advertising trece Orangina de la comunicarea de produs la cea de brand
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Imager lanseaza un nou meniu pentru Pizza Hut
Luni, 23 Mai 2005
Agentia a dezvoltat campania �Apetisamba � Carnavalul gusturilor� pentru American Restaurant System
« 3 4 5