Rezultatele cautarii dupa : "format"
Ordonare dupa: data / relevanta  
IAA România a ales noua conducere
Joi, 01 Martie 2007
Format din 9 membri, noul Comitet Director IAA are în componenta: Presedinte - Felix Tataru (foto, GMP), Vice-Presedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE), Secretar: Cristina Simion (Edipresse), Trezorier: Cezar Dumitru (Ursus Breweries), Director Program: Narcis Horhoianu (Procter & Gamble Romania), Dan Petre (D& D Research), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Diana Flutur (Odyssey...
Maximize face rebrandingul Finansbank în Credit Europe Bank România
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, în primul trimestru al anului 2007, Finansbank România îsi va schimba numele în Credit Europe Bank România, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Wally Olins: Despre brand demistifica brandingul
Duminca, 18 Februarie 2007
Titlul explica cum functioneaza brandurile, de ce le iubim si de ce influenta lor va creste”, a mai afirmat Wally Olins, pentru AdPlayers, prezent în România pentru lansarea editiei în limba româna a cartii sale Despre brand (titlul original On Brand), în traducerea lui Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit
BIC, la Brands&Bears, fara licitatie
Joi, 15 Februarie 2007
BIC România a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
AdPrint integreaza Propaganda
Luni, 12 Februarie 2007
Cu doua trofee si o nominalizare la cel mai bun print dintre cele 330 lucrari înscrise la AdPrint, agentia Propaganda spune ca a pus serios umarul la integrarea europeana a printului local si la cea mai buna performanta a Romaniei la festivalul de publicitate dedicat print-ului
23
Publicitate de Weekender
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, în format tabloid, 16 pagini tiparite în policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
FCB elibereaza reteta de PR Centrofarm
Vineri, 02 Februarie 2007
În urma unei licitatii (pitch), Foote Cone & Belding Bucharest câstiga contul de PR al celor 33 de farmacii Centrofarm
Oxford Business Group a publicat Emerging România 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Ringier va avea un sfert din Dogan
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
Grupul Ringier va detine 25% din Kanal D Romania (Dogan Media International SA), ce va fi lansat si va începe sa emita pe 18 februarie 2007, parteneriatul de sustinere reciproca din România urmând sa sprijine dezvoltarea a doua grupuri de media cu cifre de afaceri de 0,8 miliarde de EUR (Ringier) respectiv 1,2 miliarde USD (Dogan)
Sanoma Hearst România pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si în Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamânalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai întalnit format dintre cele existente în acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards România 2007 au decis sa deschida competitia eficientei în publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Caroli face Sandwich cu 500.000 EUR
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
UPC a lansat The MGM Channel
Joi, 09 Noiembrie 2006
Printr-o colaborare MGM Networks cu compania Chellomedia, UPC România a lansat si în România The MGM Channel - un canal destinat pentru 1,5 milioane de clienti de televiziune prin cablu si satelit din România, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia
Libertatea si ProSport: 45% în Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, înseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier România n.r.)
Fan Courier expediaza cu FRIENDS, Oriunde, cu placere
Marti, 07 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet