Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 21 August 2014
Cu un buget estimat de surse adplayers la o valoare de 3-4 Milioane de euro pe an, agentia OMD Romania a fost aleasa sa administreze contul de media Bunge Prio pentru Floriol si Unisol
Sambata, 02 August 2014
Lantul de magazine s-a alaturat campaniei “Apa trece, Luni, 26 Mai 2014
Solista lanseaza un nou videoclip si sustine, impreuna cu Activia, World Food Programme (WFP) in lupta impotriva foametei in randul copiilor
Joi, 27 Martie 2014
Poate pentru parintii care din diverse motive au de ce sa-si faca griji din pricina copiilor si nu pot ajunge la scoala, "Catalogul electronic" cu urmarirea si verificarea notelor si absentelor este de un real folos. Pentru mine, nu.
Luni, 01 Iulie 2013
Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Luni, 03 Iunie 2013
O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Marti, 19 Martie 2013
Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
Vineri, 15 Martie 2013
Din juriul competitiei fac parte Adrian Botan, McCann Bucharest; Dan Virtopeanu - Breeze Mobile (Leo Burnett Group Romania); Cristian Costache - Aegis Media Romania, Andrei Lopata - CEO Revo Solution; Doina Costache - Google Romania; Todi Pruteanu - Microsoft Romania si Cosmin Pachiu - Mediafax Group
Vineri, 19 Octombrie 2012
Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Luni, 15 Octombrie 2012
„Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
Luni, 27 August 2012
Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Joi, 09 August 2012
Seed Consultants are 8 premii de branding si design in 5 ani. Recent a fost triplu medaliata la American Design Awards 2012 cu Andu, Pic Flavors si un Raport Anual Intact, trofee care se adauga altor 5 premii de branding si design cu Scandia, GSPTV, Hert Design si Galador.
Luni, 11 Iunie 2012
Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Joi, 15 Martie 2012
CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Castrol, BP, Aral, Cumpana, Parma Food.
Marti, 13 Martie 2012
Seed Consultants este singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012.
Joi, 01 Martie 2012
Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan
Luni, 20 Februarie 2012
Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-un post pe facebook agentia nu isi asuma paternitatea. „Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube
Joi, 15 Septembrie 2011
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: