Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Marti, 30 Ianuarie 2007
Festivalul are 18 categorii de concurs, iar īnscrierile se pot face pāna pe 9 martie 2007, cāstigatorii urmānd sa fie cunoscuti la sfārsitul lunii martie
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din Romānia au īn finala 2 lucrari TV (McCann Erickson MTV, GMP Dilema Veche), 3 Print (GMP Māndra, Leo Burnett Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), cāstigatorii urmānd sa fie anuntati māine, 7 decembrie
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a cāstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson Romānia si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa cāstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
Luni, 04 Decembrie 2006
Dintr-un total de 12 agentii si 80 de lucrari romānesti īnscrise, festivalul de publicitate care a oferit anul trecut avanpremiera Guinness - "noitulovE" a marelui trofeu de la Cannes Lions 2005, Epica Awards premiaza īn acest an agentiile Scala JWT (1 Gold - Film), McCann Erickson ( 1 Silver - Press si 1 Bronz - Film), GMP ( 1 Bronz - Film) si Leo Burnett ( 1 Bronz - Press)
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au cāstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate īn cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment organizat de revista Piata
Marti, 05 Septembrie 2006
Beatrice Danis, Managing Partner, afirma ca proaspat botezata BrandTailors vrea 12-15% din aceasta piata si ca, noua companie īi are la registru pe Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%)
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor īn Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Miercuri, 12 Iulie 2006
Cu 7 ani de publicitate, Bertha Niculescu (foto), ex-Headvertising, a ales sa fie Senior Copywriter la Sister&Co "pentru ca este o agentie mica si la inceput" - agentia condusa de Alexandra Tinjala, estimand in 2005 o cifra de afaceri de 500.000 EUR si 1 milion EUR in 2006
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
Joi, 13 Aprilie 2006
Agentia de publicitate a semnat 4 executii pentru campania de printuri si POSM a lantului de restaurante care isi deruleaza operatiunile sub umbrela US Food Network ( vezi executiile in subsolul materialului)
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Luni, 06 Februarie 2006
Editorul revistelor Piata, Food & Bar Magazine si Pharma Business promite cat mai curand certificarea BRAT pentru toate publicatiile, incepand cu semestrul a doilea 2005
Luni, 05 Decembrie 2005
American Restaurant System si US Food Network deruleaza cu agentia doua campanii noi pentru cele doua lanturi de restaurante
Joi, 17 Noiembrie 2005
Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: