Rezultatele cautarii dupa : "florin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 »
Start în Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Heineken Thirst Music Studio cauta DJ
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
White Image relanseaza newsletterul Altex, sub Clubul Preturilor Mici
Luni, 14 August 2006
Specializata în email marketing si solutii de loializare, White Image relanseaza newsletterul Altex sub denumirea de Clubul Preturilor Mici, compania condusa de Andrei Georgescu (foto) având ca tinta, în 2006, o cifra de afaceri peste 200.000 EUR
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Nokia si Vodafone la Grey si Mediacom
Joi, 13 Iulie 2006
Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania
Eltrix vrea 7.5 milioane EUR
Marti, 27 Iunie 2006
"Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai", afirma, la 15 ani de la infiintare, Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager Eltrix, companie care acopera 4 mari categorii de materiale de comunicare- Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects
Image Promotion are 3 oameni noi
Joi, 22 Iunie 2006
Ana-Maria Marinescu - Senior Account Executive, Marius Munteanu - Art Director si, unul din medaliatii Olimpiadelor comunicarii, Florin Ionescu - Account Assistant, se alatura agentiei de relatii publice conduse de Alexandru Paius
Rugby in echipa Brands&Bears
Marti, 13 Iunie 2006
Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost  jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca "Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite"
Arctic a ales Loco, fara licitatie
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers  Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
McCann vinde Löwenbrau
Vineri, 19 Mai 2006
Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
Steven Seagal lupta in Romania Fii inteligent, Nu fi violent!
Joi, 04 Mai 2006
Super-starul american al filmelor de actiune se alatura proiectului romanesc de lupta impotriva violentei in scoli, "Fii inteligent, Nu fi violent!"
Astek vopseste cu Brandstalk
Miercuri, 26 Aprilie 2006
Agentia Brandstalk Advertising a fost aleasa de Astek Romania sa dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabila Maxweiss, campania sub sloganul "Garantia lucrului bine facut" beneficiind de spoturi tv si sustinere outdoor
Regia publicitatii si televiziunea pierd un General de Armata
Joi, 13 Aprilie 2006
Ovidiu Bose Pastina, omul din spatele regiei a peste 250 de reclame si directorul artistic Realitatea TV, nu a mai apucat sa realizeze un mult dorit lung-metraj de fictiune
Aroma Selected de la Saatchi & Saatchi
Joi, 16 Martie 2006
Secretul aromelor "Selected Univers", cel mai nou spot pentru campania din aceasta primavara pentru brandul Selected de la Elite este detinut de agentia condusa de Radu Florescu
Adviser | Chillimedia a castigat licitatia CB Richard Ellis
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
Bradut Florescu preda la StarsCOOL
Miercuri, 18 Ianuarie 2006
El face marketing pentru vedete, dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious
Saatchi&Saatchi transforma Selected
Marti, 06 Decembrie 2005
Animatia pentru spotul Elite ce contine "un nou inceput" este semnata de Hassan El Youbi, animator care care a mai lucrat cu Nicolas Cage si Ethan Hawke pentru "Lord of the War"
Gavrila & Asociatii ii zice pe romaneste
Luni, 05 Decembrie 2005
Noul spot Zapp "Arbitrul" se deruleaza cu ocazia a inca unei reduceri tarifare sub claimul "convorbiri internationale la tarife nationale"
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Ringier Romania a tras Top 300 intr-un tiraj de 145.000 de exemplare
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
« 5 6 7 8 »