Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 27 Februarie 2015
“Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
Marti, 02 Decembrie 2014
Cei 12 absolventi romani din 2014 sunt: Ligia-Maria Stan – Spoon Media, Andreea Oprea, Alma Eva Ghiulea, Madalina Ivan, Alina Andreea Mirica, Ioana Mucenic, Ciprian Sava si Ruxandra Margoi – Pastel, Oana Mailat, Catalin Florea si Diana Patriche – McCann Erickson si Matei Psatta – Leo Burnett.
Joi, 12 Iunie 2014
Desi s-a despartit de lumea aceasta trecatoare la doar 54 de ani, a lasat in publicitate multi ucenici care ii duc mai departe rabdarea si modestia de a...
Miercuri, 09 Aprilie 2014
Fosta Managing Director la Media Direction, Oana Padure, pleaca dupa postantal CEO la MEC. Va fi inlocuita de Roxana Panturoiu.
Vineri, 02 Noiembrie 2012
Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Marti, 03 Mai 2011
La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
Vineri, 01 Aprilie 2011
Desi voci din piata de media spun ca evenimentele pot avea un potential efect negativ in planul imaginii statiei in piata de publicitate, contactat de catre AdPlayers, Ovidiu Florea, managerul de vanzari al Realitatea TV a afirmat ca nu crede ca “discutiile” care au loc in prezent intre Consiliul de Administratie si managerul postului vor influenta veniturile din publicitate...
Vineri, 23 Iulie 2010
Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Miercuri, 10 Martie 2010
Noua platforma online www.nescafe.ro a fost creata de Nestlé Romania impreuna cu MRM Partners. (McCann Worldgroup)
Marti, 16 Februarie 2010
Florea va administra vanzarile si cercetarea Kanal D alaturi de Claudia Ion, Sales & Research Director, actualul director de vanzari si cercetare al postului de televiziune
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
Marti, 17 Iunie 2008
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Miercuri, 13 Februarie 2008
Cu cifra de afaceri in Grecia de 700.000 EUR, noua agentie de relatii publice din Romania este condusa de Spiros Rizopoulos - General Manager si de Ruxandra Florea, in functia de Country Manager
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
Joi, 18 Octombrie 2007
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
Vineri, 12 Octombrie 2007
In urma controverselor starnite in jurul "coincidentelor" cu magazinul Victoria's Secret, asupra carora AdPlayers atragea atentia in urma cu 2 zile, "Reprezentantii de la Publitz Media compania care a inscris lucrarea, ne-au rugat sa ii scoatem din concurs, pentru a evita discutiile care au aparut legate de designul site-ului", a declarat pentru AdPlayers, Irina Florea - PR...
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: