Rezultatele cautarii dupa : "film"
Ordonare dupa: data / relevanta  
OMD si Starcom Media Vest, īn fruntea celor mai creative agentii de media
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar īn topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Cāstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
IAA Romānia si-a facut portal
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Romānia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lānga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
TV, 23
Vincon face 7 Pacate cu Violet
Miercuri, 07 Februarie 2007
Sub sloganul Totul īncepe de la un vin bun, Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate
Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc – un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
Scholz&Friends da bursa de 6.000 EUR
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Aflata la cea de-a sasea editie, Bursa pentru Excelenta Creativa 2007 se adreseaza studentilor īn an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ si ofera cāstigatorului 500 euro pe luna, timp de un an
Atilla Gasparik a fost ales noul Vicepresedinte CNA
Marti, 16 Ianuarie 2007
Pe lānga alegerea noului vicepresedinte, īn aceeasi sedinta de astazi, CNA a mai "īmpartit" somatii  publice posturilor de televiziune Realitatea TV, Pro TV, Acasa TV, Antena 1 si Radio Direct Focsani
Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Prosoapele GMP invadeaza Coccolino
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu īsi mai ating cu atāta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes īmpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce īn ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Mark Walton, Scala JWT: Am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume
Sambata, 09 Decembrie 2006
"Suntem māndri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial", a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton, Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul Gold Epica Awards, sectiunea Film, cāstigat la īnceputul saptamānii
McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata
Joi, 07 Decembrie 2006
Desfasurata sub sloganul "Ai grija de cei dragi", agentia McCann Erickson īmpreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetānd īn special parintii din toate categoriile sociale
Loco face Gustul de carne place
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
GMP, McCann Erickson si Leo Burnett sunt īn finala Eurobest
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din Romānia au īn finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Māndra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), cāstigatorii urmānd sa fie anuntati māine, 7 decembrie
Adrian Botan: La Epica este important nu numai sa cāstigi
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a cāstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson Romānia si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa cāstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
Epica Awards premiaza Scala JWT, McCann Erickson, GMP si Leo Burnett
Luni, 04 Decembrie 2006
Dintr-un total de 12 agentii si 80 de lucrari romānesti īnscrise, festivalul de publicitate care a oferit anul trecut avanpremiera Guinness - "noitulovE" a marelui trofeu de la Cannes Lions 2005, Epica Awards premiaza īn acest an agentiile Scala JWT (1 Gold - Film), McCann Erickson ( 1 Silver - Press si 1 Bronz - Film), GMP ( 1 Bronz - Film) si Leo Burnett ( 1 Bronz - Press)
Adtv Crowdvertising duce televizorul īn orice multime tinta
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta īn sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate īn spate de promoteri īn orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vānzare
Imagine si promotie ClickNet 2,5 Mbps
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps
Bogdan Mirica, Director de Creatie Graffiti BBDO, pleaca din agentie
Luni, 13 Noiembrie 2006
"Īmi pare rau ca plec acum la nici 9 luni de cānd am devenit director de creatie", spune Bogdan Mirica, care renunta la pozitia din agentie dar si la publicitate, functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO fiind preluata īncepānd cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, īn prezent Associate Creative Director