Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 06 Martie 2009
Daca un junior porneste la drum cu 400 EUR, dupa 3-5 ani de experienta un vanzator de publicitate ajunge intre 1500 si 3000 de euro, cei mai bine platiti fiind managerii regiilor, cu...
Duminca, 06 Aprilie 2008
Un al treilea film care contine elemente de identificare Lowe pare sa confirme paternitatea altor doua productii virale, din care cel putin unul dovedeste ca agentia are intradevar nevoie de oameni la creatie
Joi, 24 Ianuarie 2008
Realitatea TV va transmite “Moartea unui presedinte”, un film acuzat ca este anti-Bush si ca profita de situatia din Irak si Afganistan pentru a promova o agenda politica
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Joi, 21 Iunie 2007
Dupa Argint la Golden Hammer, Bronz la Epica, Short list la Golden Drum, 2 premii la Ad’or (Cel mai bun spot TV, cel mai bun spot TV din categoria mass media), Porcul pentru Boom TV a obtinut singura nominalizare romaneasca in finala sectiunii Film de la festivalului de publicitate Cannes Lions
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Sambata, 07 Octombrie 2006
McCann Erickson Romānia a cāstigat vineri seara Golden Rose 2006 si totodata cel mai rāvnit trofeu la Golden Drum , acesta reprezentānd distinctia ce premiaza Agentia Anului la festivalul de publicitate din Slovenia, lasānd Leo Burnett Romānia, cāstigatoarea Golden Rose de anul trecut, sa se multumeasca doar cu Agentia Anului la AdOr
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Luni, 17 Iulie 2006
Jason Keever (foto), s-a alaturat echipei de la Bucuresti ale Chainsaw Europe, ca Director de Vanzari la nivel international, dupa ce a fost asistent al lui Steven Spielberg si producator secund al celebrului serial de televiziune The West Wing, castigator al premiului Emmy
Vineri, 28 Aprilie 2006
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
Luni, 17 Aprilie 2006
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: