Rezultatele cautarii dupa : "femeia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Permen, mai potent cu The Ad Store
Marti, 19 Iunie 2007
Agentia The Ad Store a castigat licitatia pentru Permen, un suplimentul nutritiv care stimuleaza potenta, adaugand in portofoliu agentiei "masculinitate 1st class"
Sanoma Hearst lanseaza Esquire
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
Zilnic, peste 4.000 de oameni isi cresc copiii online cu mami.ro
Miercuri, 16 Mai 2007
Portalul pentru parinti www.mami.ro a atins un maxim de audienta luni 14 mai, cand aproape 4200 de vizitatori unici au accesat site-ul, audienta lunara fiind de aproximativ 1 Mil. de pagini
Boom Tv, live cu o 'Sexy microbista'
Luni, 07 Mai 2007
Anamaria Prodan prezinta din 7 mai, live, Arta football – prima emisiune realizata si transmisa exclusiv de catre Boom, programata de luni pana joi, intre orele 22.00-23.00
Wash&Go vine cu sampon si balsam la Ziua Bergenbier
Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Sanoma Hearst lanseaza colectia de toamna-iarna Harper’s BAZAAR
Luni, 07 Mai 2007
"Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii (pagini de publicitate n.r.) in primele editii ale revistei", afirma Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Zapp i-a dat lui Gil Dobrica pentru 'Hai, acasa!, Hai cu mine' doar 1000 EUR
Miercuri, 18 Aprilie 2007
"M-am multumit cu putin. N-am stiut sa negociez", a spuns Gil Dobrica, intr-un interviu recent pentru cotidianul Click, publicat astazi, la o zi dupa ce autorul lui "Hai acasa, Hai cu mine" s-a despartit pentru totdeauna de telefonul mobil
O iubesc femeile?
Joi, 08 Martie 2007
Între dragoste si depozit, uneori pentru lucruri de aruncat, geanta doamnelor si domnisoarelor se dezbraca de secrete în studiul InsideOut facut de catre departamentului de strategie al Leo Burnett & Target, agentie care a dezvaluit o parte din rezultatele unui mai amplu proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe
TV
Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
Marti, 20 Februarie 2007
În urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pâna la sfârsitul anului, si sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei
Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Sanoma Hearst România pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnând prima campanie online din România "mai serioasa" pe Yahoo!
Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si în Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamânalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai întalnit format dintre cele existente în acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat într-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, în urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst România (SHR) a lansat dupa saptamânalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei într-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
GMP a sedus Monte Banato
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
EFFIE 2006 departe de ochii presei?
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experienta
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
« 1 2 3 4 »