Rezultatele cautarii dupa : "femei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Trimite femeilor buchete de 500.000 de euro pe an din Floria.
Luni, 13 August 2012
 Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de  5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010.  Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Campania electorala, sportul nostru cel de toate zilele.
Vineri, 06 Aprilie 2012
 “Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”

Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Estimat la 20-30 mii euro, contul de PR IL PASSO, este administrat de The Public Advisors
Marti, 17 Ianuarie 2012
 Infiintata la sfarsitul anului 2008, The Public Advisors este o agentie de comunicare si relatii publice care a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de...
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Campania TLC: cu Headvertising, Zenith Media si News Outdoor
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Cu venituri de la operatorii din cablu, dar si din publicitate, Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania, spune ca insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata romaneasca si ca va continua sa investeasca aici
FM-ul Pro se extinde cu Music
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Dedicat in exclusivitate iubitorilor de hit-uri lansate in ultimii 30 ani, noul Music FM va emite in Bucuresti din 1 februarie, pe frecventa 103.8 FM si are ca tinta principala un public alcatuit din femei si barbati cu virste cuprinse intre 30 si 50 de ani.
Pitch si eveniment TLC de 100.000 EUR
Luni, 24 Ianuarie 2011
 Evenimentul de lansare TLC a fost organizat de grupul Millenium Communications impreuna cu Luna Promotions dupa o licitatie la care au mai participat Headvertising si Men In Black
Preda paraseste Tempo. Creatia, pe mana strategiei.
Joi, 13 Ianuarie 2011
 Intr-un caz nemaintalnit in publicitatea romaneasca, din informatiile AdPlayers, fostului Creative Director al agentiei fondate de Dragos Grigoriu ii urmeaza un om de strategie - Alex Pomana, ex 23 Communication ideas,...
Ex Director Executiv la Realitatea Media, Mihnea Vasiliu va fi GM Ringier Romania
Vineri, 15 Octombrie 2010
 Mihnea Vasiliu este un alt manager important al Realitatea Catavencu care a ales sa paraseasca grupul. De curand, Florin Alexandrescu, director de vanzari al regiei Realitatea Media Together ce administreaza vanzarile de publicitate ale trustului, a decis si el sa se alature din decembrie companiei Group M Romania (WPP)
Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
Joi, 07 Octombrie 2010
 Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
BIZ Top 50 cele mai puternice branduri
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Un prieten AdPlayers are nevoie de donatori de sange
Luni, 19 Iulie 2010
Indiferent ce grupa de sange ai, Alina (0728.111.794) asteapta telefonul tau ca sa te indrume cum sa ajungi, pentru ca mama ei, Ileana Ciulic, sa poata fi salvata. Recoltarea...
Licitatie de 1 Milion EUR Covalact la Candiso si Optimedia
Luni, 05 Iulie 2010
 Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza  in campania “Gustul Adevarat de Tara”  cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Licitatie cu cantec la Hallmark / Diva Tv
Miercuri, 09 Iunie 2010
 Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
IBU Pro Tv lanseaza www.perfecte.ro
Marti, 19 Ianuarie 2010
 Primul dintr-o serie de proiecte online pe care IBU Pro Tv le va lansa in prima parte a anului 2010, noul proiect online are ca obiectiv mentinerea diviziei de Internet Pro TV in primii trei publisheri din .ro.
Vizam extinderea portofoliului de reviste cu 5 titluri noi Adrian Rus, noul Administrator Medien Holding
Vineri, 06 Noiembrie 2009
Actionar principal in societatea “R”, care editeaza cotidianul Romania libera, tipografia United Print, Hiparion Magazines si GPR, companie de corporate media publishing,...
Burda vinde pe piata 7 publicatii din familia Practic
Marti, 27 Octombrie 2009
 Dupa succesul Practic in Bucatarie (330.000 exemplare), din 29 octombrie editorul ajunge la 7 publicatii in familia „Practic”, lansand pe piata doua noi titluri: "Practic Sanatate" trimestrial intr-un tiraj de 40.000 exemplare, si „Practic Integrame”, lunar, cu un tiraj de 20.000
Campanie McCann Erickson impotriva cancerului la san, oprita din octombrie pentru mesaj sexist
Joi, 15 Octombrie 2009

Considerat sexist, primul mesaj al campaniei impotriva cancerului la san semnat de agentia McCann Erickson, a fost sistat incepand din luna octombrie de Fundatia Renasterea, la cererea Agentiei Nationale pentru Egalitatea de Sanse intre femei si barbati (ANES).

« 5 6 7 8 9 »