Rezultatele cautarii dupa : "femei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
Marti, 23 Februarie 2016
 
Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
Luni, 25 Ianuarie 2016
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 

Publicitatea adresata femeilor s-a dublat la Itsy Bitsy
Luni, 05 Octombrie 2015
 "62 % dintre ascultatorii adulti Itsy Bitsy sunt femei si aproximativ 70 % dintre acestea au copii mai mici de 10 ani” a mai spus pentru adplayers Nadia Tataru, Director General al postului de radio

Trepcea avertizeaza: Tabloidizarea nu urmareste interesul public, binele omului(..). Ci zapacirea lui prin soc si hipnotizarea cu lucruri ingrozitoare
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
Joi, 13 August 2015
 Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online, 
Viral cu 16 Milioane pe Facebook si 11 Mil. Youtube. “Legatura Unica (The Unique Connection) Pandora
Marti, 28 Aprilie 2015
 Pot copiii sa isi recunoasca mama fara sa o vada, doar bazandu-se pe intuitie si pe simturi? Cu peste 16 milioane de vizualizari pe pagina internationala Facebook si 11 milioane pe Youtube, un videoclip publicitar al marcii Pandora care a facut inconjurul lumii pe Internet ne spune ca Da! Filmul “Legatura Unica” poate fi vizionat aici.
Goldbach Romania preluata de managementul local condus de Alecu. Regia ramane, numele se schimba.
Vineri, 19 Decembrie 2014
Regia
Primul loc in topul increderii in publicitate: Pliantele in cutia postala (67%)
Miercuri, 17 Decembrie 2014
 Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni),  televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).

 Victoria’s Secret nevoita sa isi schimbe sloganul “The perfect body cu noul “A body for every body
Luni, 10 Noiembrie 2014
 Cunoscuta maraca a fost nevoita sa isi schimbe sloganul celei mai recente comunicari in urma unor proteste in care campania a fost acuzata ca aduce femeii prejudicii de imagine

 

PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
La doar 28 de ani, creativa din spatele Bibliotecii Digitale Vodafone, in juriul CLIO AWARDS.
Marti, 11 Februarie 2014
 Ioana Filip, Group Creative Director McCann face parte din Juriul Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement.

TV
Limba noastra-i o povara. Emisiunile TV cu continut josnic ar trebui taiate de la publicitate
Miercuri, 15 Ianuarie 2014
 Iarta-ne Bade Mihai Eminescu ca nu mai stim “Limba noastra-I o comoara”. Ne uitam la altii care  ne recita zilnic din “Limba noastra-i o povara”

El e Naked. Ea, Jones. Antreprenoriat in comunicare Naked & Jones.
Marti, 14 Ianuarie 2014
 “Cu 4 colegi si vreo 6 colaboratori” dupa cum afirma Raluca Hanganu, partener la Naked & Jones, micul atelier de comunicare fondat alaturi de Adrian Isaia, ex Next si Violet

Ce cauta femeile si barbatii pe Internet?
Marti, 23 Iulie 2013
 In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

A castigat 150.000 euro cu Martini Royale Casting.
Vineri, 26 Octombrie 2012
 Pe langa, Barbara Gonzales, castigatoarea concursului Martini Royale Casting, in noua reclama Martini va aparea si romanca Maria Bata care s-a numar printre cele mai apreciate 7 concurente.
Trimite femeilor buchete de 500.000 de euro pe an din Floria.
Luni, 13 August 2012
 Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de  5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010.  Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Campania electorala, sportul nostru cel de toate zilele.
Vineri, 06 Aprilie 2012
 “Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”

Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Estimat la 20-30 mii euro, contul de PR IL PASSO, este administrat de The Public Advisors
Marti, 17 Ianuarie 2012
 Infiintata la sfarsitul anului 2008, The Public Advisors este o agentie de comunicare si relatii publice care a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de...
« 4 5 6 7 8 »