Rezultatele cautarii dupa : "femei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Un gand bun si o productie cu loc de mai bine. Gerovital, Unirea la Feminin.
Marti, 06 Martie 2018
 "De centenar, alatura-te Unirii la feminin si hai sa ne schimbam povestea in bine! Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile” invita cea mai recenta reclama a cunoscutei marci din portofoliul Farmec. 
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life.
Luni, 30 Octombrie 2017
 Promisiunea Sanofi este de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Cannes Lions 2017 este despre o lume a tuturor. De la Cannes, Mirela Podea, The Alternative School
Vineri, 23 Iunie 2017
In timp ce creativii din tari pline de soare se chinuie sa-i vanda clientului idei aleatoare cu iz de premiu, trendul de la Cannes a capatat o cu totul alta dimensiune. Atat de specifice, incat stai sa te intrebi daca nu cumva odata cu manualul de brand au primit si cateva campanii gata de implementat.
Marketing cu 15 ani de experienta in companie. Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova
Miercuri, 08 Martie 2017
Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Cu colegul de birou la Altar. 1 din 4 romani a avut o relatie serioasa la birou.
Marti, 14 Februarie 2017
 Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
Fundatia Ion Tiriac, Asociatia Salvati Copiii si OMV Petrom au castigat Premii de Excelenta Itsy Bitsy
Vineri, 03 Februarie 2017
 Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
3 din 4, norocoase. A treia oara in patru ani McCann Worldgroup este Reteaua Anului la Golden Drum
Luni, 24 Octombrie 2016
 Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
Locul Cuminteniei Pamantului deschide Arta si Societatea la Gold FM.
Marti, 18 Octombrie 2016
(Actualizare 12.00) Moderata de Edy Uzunov, unul din fondatorii Rotenberg Uzunov, prima galerie de arta radio de pe 96.9 FM  ii are ca invitati la prima editie pe Mihai Rotenberg, partenerul lui Uzunov in managementul de arta, alaturi de Radu F Constantinescu, si debuteaza in e
 TEX merge pe tinuta Danei Rogoz. Buget de zeci de mii de euro pe celebritatea vedetei de televiziune.
Vineri, 23 Septembrie 2016
 „Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Kevin Roberts a plecat dupa o ofensa adusa femeilor din publicitate. In Romania, ofensa rezista.
Sambata, 20 August 2016
 
Peste 300.000 de copii cu parinti in straintate. Grupul de Lucru interinstitutional dedicat situatiei.
Joi, 21 Iulie 2016
 Reuniunea este motivata de faptul ca doar printr-un efort integrat al institutiilor statului si al societatii civile se pot creiona politicile publice care sa vina efectiv in sprijinul unei generatii de copii, dupa unele estimari de peste  300.000, dar si familiilor acestora.
 McCann Bucuresti in presa americana. Brave Cut pentru Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
Joi, 09 Iunie 2016
 Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare "Pie" pentru Paul
Ruxandra Ion, interviu in exclusivitate in publicatia britanica de continut C21media
Miercuri, 11 Mai 2016
 Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
Rogalski Damaschin PR a convins Asociatia Casiopeea in proiectele de strangere de fonduri pentru femeile afectate de cancerul la san
Joi, 14 Aprilie 2016
 Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
« 3 4 5 6 7 »