Rezultatele cautarii dupa : "femei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Dove lanseaza primul instrument educational destinat cresterii increderii in sine a femeilor
Vineri, 21 Februarie 2025
 Campania #RedefinimRezolutiile porneste de la un raport Dove, potrivit caruia 1 din 2 femei isi seteaza rezolutii de Anul Nou legate de schimbarea felului in care arata, din cauza nemultumirii fata de propriul corp, iar 1 din 3 femei ar renunta la 1 an din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
Olini propune imunitate de fier cu produsele naturale
Luni, 17 Februarie 2025
 Producatorul polonez de uleiuri presate la rece, oteturi artizanale si nu numai, propune o varietate de produse naturale, care ii ajuta pe cei interesati sa creasca imunitatea si sa sustina un stil de viata sanatos
Serie de seminarii CyberAware in Jungla Digitala pentru siguranta online a comunitatilor vulnerabile
Joi, 13 Februarie 2025
 Proiectul Touched Romania, derulat cu sprijinul Fundatiei Orange, reprezinta o initiativa menita sa sprijine femeile, copiii si adolescentii vulnerabili in intelegerea riscurilor mediului online si in dezvoltarea unei identitati digitale autentice si sigure
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
1 din 2 romani au inceput sa-si puna in miscare planurile pe 2025. Tot 1 din 2 au uitat ce-au stabilit la sfarsitul lui 2024. Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Februarie 2025
 Principalele provocari care ii impiedica pe romani sa isi duca planurile la bun sfarsit sunt obstacolele financiare (57%), timpul insuficient (35%) si lipsa motivatiei (23%).
Crestere de 20% a cifrei de afaceri si extinderea portofoliului de clienti globali cu 35% pentru CONFIDENT AGENCY
Vineri, 20 Decembrie 2024
 ,,Rata de client renewal de aproape 88% pentru anul 2025 reprezinta o confirmare a faptului ca echipa noastra conduce in mod profesionist un proces de comunicare de la strategie, la implementare si livrare de rezultate”, declara Mara Gojgar-Constantin, fondator Confident Agency.
Polonezii de la Olini indeamna romanii ca, de sarbatori, sa daruiasca celor dragi produse sanatoase
Vineri, 20 Decembrie 2024
 Olini, producatorul polonez de uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, din ingrediente naturale isi propune ca anul acesta, de sarbatori sa ai grija de imunitatea intregii familii cu ajutorul Oxymel-ului, un macerat de legume si ierburi pe baza de otet de mere.
Oana Roman lanseaza cosmeticele INAM, un brand 100% romanesc, creat de o farmacista de exceptie
Luni, 16 Decembrie 2024
 Cu formule de exceptie, semnate de o farmacista din Romania, linia de cosmetice a Oanei Roman aduce un raspuns fiecarei nevoi de ingrijire a tenului, incepand de la curatare pana la hidratare, revitalizare si protectie solara.
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
Joi, 10 Octombrie 2024
 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024

Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Marti, 10 Septembrie 2024
 Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research

Preturile si canicula au influentat planificarea vacantelor de vara ale romanilor. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 August 2024
 56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
Touched Romania lanseaza proiectul ”CyberAware in Jungla Digitala”, sustinut de Fundatia Orange
Miercuri, 07 August 2024

,,Criminalitatea online este, din pacate, un fenomen in continua crestere, mai ales in randul lor, pentru ca nu au informatiile necesare despre riscurile pe care le pot intampina cand folosesc retelele sociale si internetul”, a declarat Lidia Stoichici, director de dezvoltare in cadrul Touched Romania. ...

Lansare de vacanta in Grecia. Dyson deschide un nou magazin in Astir Marina si invita turistii romani sa experimenteze tehnologia la malul marii
Marti, 02 Iulie 2024
 Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina, Atena.
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
 Ada Condeescu, Adela Popescu si Laura Cosoi raman „goale” pentru afisul ,,Retreat Vama Veche”
Luni, 17 Iunie 2024
 
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
Doar 34% dintre romani merg la lucru cu placere, iar 51% au luat masuri pentru combaterea epuizarii profesionale. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 15 Mai 2024
 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
1 2 3 4 5 »