Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409
Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, de la Procter & Gamble
Vanatoarea de recompense este televizata la Happy Hour, maine, in urma unei competitii in care s-au inscris zeci de concurenti care aspira la statutul de sosie a vedetei de la Crazy Loop – Dan Balan
Unul din parteneri si detinatorul unui procent minoritar in companie, Ciprian Stavar a confirmat pentru AdPlayers despartirea de New Media, prima agentie The Group specializata in comunicarea pe Internet
Nora Ionita era Managing Director la agentia Lowe Public Relations de la infiintarea companiei, din prima parte a anului 2006
„La pitch-ul organizat de firma Bramac au participat trei agentii de publicitate”, a spus Cristina Stoica, Marketing Manager, Bramac
Campania a fost lansata in 21 decembrie 2007 si se va incheia la sfarsitul lunii februarie 2008.
„Echipa Senior Interactive numara acum 25 de persoane, Radu urmand sa coordoneze o echipa de client service de 6 oameni”, a spus Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactiv, referindu-se la venirea noului Client Service Director
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%