Rezultatele cautarii dupa : "fata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
EXCLUSIV: “Pericol de Foc la afisajul interior din lanturi de magazine si Metrou.
Miercuri, 04 Noiembrie 2015
  Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
40% din seniorii activi (55-65) nu au loc de munca! “Activ la orice varsta vrea sa schimbe ceva.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).

Raluca isi ia ramas bun. In Ghencea Militar 3 pana luni, 12 octombrie, la pranz.
Sambata, 10 Octombrie 2015
 Trupul neinsufletit se afla la capela Cimitirului Ghencea Militar 3 din Prelungirea Ghencea.
Publicitatea adresata femeilor s-a dublat la Itsy Bitsy
Luni, 05 Octombrie 2015
 "62 % dintre ascultatorii adulti Itsy Bitsy sunt femei si aproximativ 70 % dintre acestea au copii mai mici de 10 ani” a mai spus pentru adplayers Nadia Tataru, Director General al postului de radio

Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in Mese de poveste in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

OOH, FCB
FCB canta George Enescu la Cutiuta Muzica uriasa. Proiect special Baneasa Shopping City
Joi, 10 Septembrie 2015
 Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera  marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.

 

Trepcea avertizeaza: Tabloidizarea nu urmareste interesul public, binele omului(..). Ci zapacirea lui prin soc si hipnotizarea cu lucruri ingrozitoare
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
Foarte jos, valoric. Dar nu stam rau creativ si calitativ la packaging. Vizibilitatea la raft la Print & Sign, cu Irinel Ionescu, Ampro.
Luni, 31 August 2015
 Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica

Lucian Georgescu proiecteaza CINEPUB la SOFA. Fondatorul GAV despre selectia CINEPUB 2nd Life
Joi, 27 August 2015
 
E-avion a devenit Roju. Rebranding de booking online semnat de Seed Consultants
Marti, 04 August 2015
 Noul Roju.ro activeaza pe o piata in care majoritatea site-urilor au nume apropiate - avion.ro, paravion.ro, bilete-avion.ro

Steaua – Partizan / PRO TV: 11.9 puncte de rating si 32.3%, cota de piata in publicul comercial
Joi, 30 Iulie 2015
 Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.

Vanzari online cu aproape 1 Milion de lei mai mari la 2 Performant Network
Marti, 21 Iulie 2015
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
 Publicitatea online “displaya scazut cu 7%
Miercuri, 15 Iulie 2015
 Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

3.220 de bilete, 2.768 de participanti si 67% romani la ICEEfest 2015
Sambata, 20 Iunie 2015
 3.220 de bilete, 2.768 de participanti la evenimente si 67% romani au fost la Interactive Central and Eastern Europe Festival - ICEEfest 2015.
Crestere cu 50% la “Cea mai mare agentie independenta de digital din Romania
Luni, 15 Iunie 2015
 Cu o cifra de afaceri 1,5 Milioane de euro si o crestere de 50% in 2014, comparativ cu anul precedent, Infinit Solutions ramane si in 2015 “Cea mai mare agentie independenta de digital din Romania”
Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
Luni, 08 Iunie 2015
 Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje