Rezultatele cautarii dupa : "fashion"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
Plati online prin PayU de 357 milioane de lei, 658.000 tranzactii. Crestere cu 22% de Black Friday.
Joi, 18 Noiembrie 2021
 ,,Daca in anii trecuti verticalele «vedeta» erau IT&C sau fashion, acum observam cumparaturi diverse, de la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanti”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Hugo Boss si Nike deschid magazine pe 900mp in Fashion House Outlet Centre Militari
Marti, 28 Septembrie 2021
 Cu o suprafata de 900mp, magazinele celor doua branduri celebre isi vor deschide portile in noiembrie si vor oferi o gama larga de articole de imbracaminte, cu reduceri zilnice de cel putin 30% din pretul initial. 
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Campaniile, agentiile si brand-urile finaliste Effie Awards Romania 2021. Premiere online, pe 17 iunie.
Miercuri, 09 Iunie 2021
84 de lucrari sunt finaliste in competitia Effie Romania 2021. Castigatorii vor fi anuntati pe 17 iunie 2021, in cadrul evenimentului online care va fi difuzat pe paginile de Facebook Effie Romania, IAA Romania si UAPR, incepand cu ora 7:30 p.m.
Schimbare la varful Oxygen. Adina Trandaf, noul Managing Director al agentiei fondate de Tereza Tranakas
Miercuri, 02 Iunie 2021
Noul executiv al agentiei fondate de Tereza Tranakas este responsabil cu gestionarea activitatilor operationale, implementarea viziunii strategice si atingerea obiectivelor de business, urmand sa coordoneze echipa agentiei, formata din aproape 60 de angajati.
Piata de fashion online din Romania in crestere cu 75%. Va depasi pragul de 1 miliard de dolari pana la sfarsitul anului 2021
Vineri, 23 Aprilie 2021
 Elena Gheorghe, Country Manager, PayU Romania„Ne asteptam ca pana la finele lui 2021 bugetul pentru cumparaturile...
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021
 In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
7 miliarde de euro, piata locala e-commerce in 2020. Crestere cu 36% comparativ cu 2019.
Luni, 01 Martie 2021
 „Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
Peste 670.000 de vizualizari la evenimentele Qreator by IQOS dedicate creativitatii si artistilor in 2020
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cele 25 de evenimente organizate online sau offline, cu respectarea reglementarilor in vigoare in spatiul din Bd. Aviatorilor nr. 8A, au confirmat faptul ca Qreator by IQOS si-a continuat si in acest an atipic misiunea de a sustine comunitatile creative
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
Vineri, 12 Iunie 2020
 Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Peste 190.000 de vizitatori online la o luna de la debutul show-ului (s)Mall Talks lansat de VIVO! cu Ileana Badiu si suportul agentiei Wundermann
Miercuri, 10 Iunie 2020
 Proiectul (s)Mall Talks este realizat de catre IMMOFINANZ, cu suportul agentiei Wunderman, parte din Ogilvy Group Romania, precum si cu suportul CBRE, compania de property management a centrelor comerciale VIVO!.
100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Bucuresti Mall - Vitan si Stefanini Infinit au lansat provocarea JudgeLessSeeMore de Valentine's Day
Joi, 27 Februarie 2020
 In Romania exista peste 100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Pornind de la aceasta realitate, Bucuresti Mall - Vitan si-a dorit sa dezvolte un program mai amplu prin care isi completeaza serviciile astfel incat sa raspunda nevoilor tuturor persoanelor.
Noi categorii de concurs la festivalul de brand design CRESTA AWARDS 2020
Luni, 10 Februarie 2020
 In urma consultarilor din utlimii ani cu creativii din intreaga lume, festivalul de comunicare a lansat categoriile Brand Purpose, Long Term Creativity, Healthcare, B2B sau Luxury & Fashion, dar si Digital Design ce are categorii separate de sectiune traditionale de brand design
Meteo inedit de Black Friday. Prezentatoarea rubricii meteo, din cadrul Observator Antena 1 a schimbat peste zece tinute in timpul jurnalului.
Vineri, 15 Noiembrie 2019
 „Din punct de vedere al efectelor vizuale, provocarea a constat in folosirea unui anumit set de filmãri combinate si a mai multor tehnici de compositing, care sã permitã transmiterea mesajului propus clientului intr-un mod spectaculos si, mai ales, difuzarea momentului in regim...
Ce inovatii in print digital prezinta targul de tipar digital pentru Europa de Sud-Est PRINT&SIGN 2019
Vineri, 27 Septembrie 2019
Imprimare 3D la dimensiuni impresionante (Leykom), un echipament dedicat imprimarii digitale pe textile de la HP, tipar digital pentru obiecte cilindrice (Mons Medius) ca si cea mai buna imprimanta large format in PREMIERA EUROPEANA de la Mimaki – sunt doar cateva dintre noutatile care va asteapta la Print...
 Carnavalul Copilariei pe 1 si 2 iunie la AFI Cotroceni
Marti, 28 Mai 2019
 Cel mai mare mall din Romania este locul unde de sarbatoarea copilariei vor avea parte de zeci de activitati distractive si o multime de jocuri. In premiera, vor putea participa la cel mai mare club de Slime, vor putea face baloane uriase de sapun ori experimente inedite cu gheata carbonica la atelierul Happy...
« 1 2 3 4 5 »