Rezultatele cautarii dupa : "fara"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
Luni, 19 Iulie 2021
 La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara...
Vodafone Romania in parteneriat cu Global Payments transforma telefonul mobil in dispozitiv POS. Lanseaza aplicatia de plata GP Tom.
Luni, 05 Iulie 2021
 Aplicatia GP Tom permite comerciantilor sa accepte plati cu cardul oriunde si oricand, prin intermediul telefonului mobil, in locul dispozitivului clasic POS, fiind ideala pentru afacerile mici si mijlocii care au nevoie de o solutie simpla si rapida de plata;
Sprijin pentru primul pas in industria blockchain, estimata la 400 miliarde USD pana in 2025. Zitec lanseaza NFTaria, fabrica de NFT-uri la preturi fixe.
Joi, 24 Iunie 2021
 ”Popularitatea NFT-urilor a explodat incepand cu finalul anului trecut, iar experienta de peste 5 ani in proiecte dezvoltate pe tehnologia blockchain, castigata odata cu preluarea Under Development Office - una dintre cele mai populare companii de blockchain development din Europa, ne-a incurajat sa cream...
1 din 3 romani interesati sa rezolve deranjamente in serviciile de telecomunicatii cu o aplicatie online. Telekom Romania a lansat ,,Unde mi-e tehnicianul”
Miercuri, 23 Iunie 2021
 Aplicatia ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) de la Telekom Romania, care permite rezolvarea deranjamentelor din sistem, de la distanta, dar si vizualizarea timpului si rutei pe care se afla tehnicianul in drum spre locatia deranjata, ,,concediaza” o buna parte din serviciile care erau...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
DDB Group Germany, cea mai buna agentie in topul ADC 100th Annual Awards Global Creative Rankings 2021, realizat de The One Club for Creativity.
Miercuri, 16 Iunie 2021
 DDB Group Germany a fost premiata cu mult ravnitul ADC Black Cube pentru Best of Show cu “
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Parinti si copiii adusi impreuna la jocuri. Eveniment Vodafone Romania cu Gaming Marathon si cele mai cunoscute jocuri video
Vineri, 11 Iunie 2021
 Sambata, 12 iunie, membrii echipei Good Gaming League vor juca cele mai cunoscute jocuri video impreuna cu parintii lor intr-un eveniment unic realizat de Gaming Marathon si conectat de Vodafone. Fanii CS:Go, Fortnite, Brawl Stars, Minecraft and Call of Duty vor putea sa urmareasca stream-uri interactive pe tot...
Previzualizarea in 3D a telefoanelor, in premiera, pe platfoma online Telekom Romania
Joi, 10 Iunie 2021
 “Datorita noii facilitati introduse de Telekom Romania, clientii isi pot analiza mai atent telefoanele dorite direct online fara a mai fi nevoie sa mearga intr-un magazin fizic sau sa sune in Call Center”, declara Gabriel Traistaru, Director Digitalizare in cadrul Telekom Romania. 
Consolid8 lanseaza doua proiecte noi de crowdfunding si incurajeaza antreprenorii sa isi prezinte ideile de afaceri
Vineri, 04 Iunie 2021
Consolid8, prima platforma romaneasca de crowdfunding bazata pe recompense pentru antreprenorii sociali si cei din industriile creative, a lansat doua noi campanii, „Sosete fara pereche” si „Detaliul Secession – Timisoara”. Potrivit reprezentantilor de comunicare, de la lansarea platformei...
HEINEKEN Romania a lansat pe piata locala Birra Moretti® Zero
Joi, 03 Iunie 2021
 La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0...
Din 1993 in media si comunicare, fost director de creatie in Saatchi & Saatchi, GMP si Grey, Bogdan Dumitrescu a plecat intr-o lume cu mai mult suflet.
Luni, 24 Mai 2021
,,Si daca as vrea ca ceva sa se intample dupa cartea mea, atunci acest lucru ar fi ca lumea as vrea sa aiba mai mult suflet” scria Bogdan Dumitrescu, la lansarea SMS, volum aparut in 2009 despre care spunea ca „Este o carte despre o lume care se face praf, care se dezintegreaza, despre eul nostru care se...
De 30 de ani in comunicare, fosta sefa de vanzari in Radio Contact, TVR, Media Pro, Kanal D, Intact, Claudia Ion a plecat la Cer.
Miercuri, 19 Mai 2021
Joi, 20 mai, la ora 12.30, Claudia Ion va fi inmormantata la cimitirul din satul pe care l-a...
Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
Marti, 18 Mai 2021
 Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt...
Crestere continua a EBITDA pentru Telekom Romania in primul trimestru al anului 2021
Joi, 13 Mai 2021
 Cresterea EBITDA are loc in ciuda veniturilor mai mici inregistrate, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, de 210 milioane de euro in primul trimestru al anului 2021, reflectand in mare masura baza de comparatie ridicata din primul trimestru al anului trecut, datorita etapizarii proiectelor ICT si a efectelor...
Investitie de 24 milioane de euro in Radisson Blu Bucuresti. Transformare spectaculoasa a zonei de lobby si gradina
Joi, 13 Mai 2021
 Hotelul de renume mondial repozitioneaza astfel marca superioara a Radisson Blu, lider pe piata din Romania, printr-o transformare eleganta si sofisticata a lobby-ului si a gradinii si prin cresterea numarului de camere, la peste 600.
Fondatoarea Free Comunication, Alexandra Dinita, este noul presedinte Public Relations Global Network
Miercuri, 12 Mai 2021
„Preluarea conducerii unei retele globale de agentii intr-un an in care lumea speram ca incepe sa-si revina din pandemia de Covid-19 reprezinta o adevarata provocare de leadership, din orice perspectiva. Imi plac provocarile si, totodata, oportunitatile care apar intr-un astfel de context fara precedent”,...
Hyundai sustine Scoala Sportiva, de la Fundatia Tiriac. O noua initiativa educationala cu tematica sportiva, sub forma de podcast.
Vineri, 07 Mai 2021
 “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in...
“Vorba lu’ Negru” auzita de 6 milioane de ascultatori de radio local. Rubrica zilnica a vedetei TV Dan Negru pe reteaua reprezentata de regia ARBOmedia
Vineri, 07 Mai 2021
 ,,De fiecare data cand ajung acasa, in Timisoara, ascult radiourile locale pentru ca ma interseaza informatile de langa mine mai mult decat cele generaliste. Europa, America se bazeaza pe presa locala. 6 milioane de romani asculta radiourile locale si daca exista indemnul "consumati produse romanesti" eu...
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
« 5 6 7 8 9 »