Rezultatele cautarii dupa : "fara"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
De ce ajung copii sa incerce droguri? Sondaj in cadrul campaniei nationale UNSPOKEN impotriva consumului de droguri
Luni, 22 Iulie 2024
 Peste 65% dintre respondentii la sondaj considera anturajului ca principalul factor care-i determina pe copii sa incerce drogurile, prima data la modul experimental, in timp ce 56% dintre parinti au indicat apoi lipsa de afectiune ca fiind al doilea cel mai important factor care-i determina pe copii sa consume...
Demonstratie de tehnologie la Neversea de la Telekom Romania Mobile. Continua la UNTOLD
Luni, 15 Iulie 2024
 ,,Toti clientii care au fost pe plaja Neversea s-au convins de fiabilitatea retelei precum si de calitatea serviciilor Telekom Romania Mobile”, a spus Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
Limitless Agency este noua agentie de SEO pentru Romstal, in urma unei licitatii
Vineri, 28 Iunie 2024
 Colaborarea dintre cele doua companii este rezultatul unui pitch castigat de Limitless Agency si are ca obiectiv principal optimizarea prezentei online a retailerului.
Telekom Romania Mobile este partener de telecomunicatii la Neversea
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Partener Exclusiv de Telecomunicatii, Telekom Romania Mobile va asigura internet mobil si voce pe parcursul evenimentului, ce va avea loc intre 4 si 7 iulie pe plaja Neversea Beach din Constanta
Grayling Romania a asistat Premier Energy in listarea la Bursa de Valori Bucuresti
Marti, 04 Iunie 2024

„Ne bucuram ca am reusit sa dezvoltam si sa implementam o strategie de comunicare personalizata, focalizata in special pe atragerea investitorilor de retail. Succesul listarii Premier Energy confirma interesul crescut...

 Parcul industrial HELL a devenit cea mai mare fabrica de ultima generatie din lume detinuta de catre acelasi grup intr-o singura locatie
Miercuri, 29 Mai 2024
 Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
IAB Romania invita specialistii romani la inscrieri in MIXX Awards Europe si lanseaza prima serie de podcast-uri MIXX Perspective
Luni, 13 Mai 2024
 IAB Romania a lansat primul dintr-o serie de cinci podcasturi MIXX Perspective, al carui prim protagonist este Stefan Chiritescu, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup Romania.
Diana Mihai este noul Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, ING Bank Romania
Joi, 09 Mai 2024
 Noul oficial de marketing si comunicare  al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Volkswagen impreuna cu adam&eveDDB si Dark Energy lanseaza noua platforma de brand „YourWagen”
Miercuri, 08 Mai 2024
 Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Cu peste 1 milion de euro, Radisson Blu Hotel Bucharest pregateste, in inima orasului, destinatia de vara NAMI Beach Club & More
Joi, 25 Aprilie 2024
 Renovata in urma unei investitii directe de peste 1 milion de euro, potrivit companiei, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel Bucharest pentru o experienta de vara exclusivista, completa - un refugiu urban sofisticat, care aduce, in inima Capitalei, atmosfera unei vacante premium la plaja.
Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Raftul cu Bunatati Locale, din aceasta saptamana si in judetul Sibiu
Vineri, 12 Aprilie 2024
 „Profi ajuta micii producatori locali care gatesc ca pentru propria lor familie sa ajunga la cat mai multe familii din Romania, iar cei care vin in magazine pot regasi gusturile autentice, din ingrediente atent selectionate, mestesugite cu dragoste de micii producatori din judetul Sibiu", a spus Calin...
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
Dyson lanseaza CleanTrace, tehnologie care incorporeaza realitatea augmentata si ofera date despre locul in care se face curatenia in timp real
Marti, 09 Aprilie 2024
 Tehnologia Dyson CleanTrace este un instrument care incorporeaza realitatea augmentata (AR) si care se asigura ca nicio suprafata nu este ignorata.
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Romanii din Spania trimit bani, expertiza si atitudine sanatoasa si nu-si pierd increderea in Romania
Vineri, 29 Martie 2024
 Repatriot, platforma care conecteaza romanii din afara granitelor cu tara, a condus misiunea economica Romania-Spania, desfasurata in perioada 21-27 martie in Barcelona si Insulele Baleare. Initiativa care a descoperit noi puncte de sprijin pentru expansiunea afacerilor romanesti in regiune, a facilitat accesul...
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Raftul cu Bunatati Locale in judetul Olt, la Profi Slatina, Corabia, Scornicesti si Piatra Olt
Vineri, 22 Martie 2024
 Gaetan Pacton, Directorul General Profi:  „Incurajam producatorii locali sa faca ceea ce stiu ei mai bine si sa puna suflet in Romania, dupa cum intelegem si noi sa punem suflet in comunitate prin actiuni concrete. Participantii la acest program primesc ajutor in realizarea documentatiei si obtinerea...
„Secretele apelor”, la Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”, in perioada 22 martie - 12 mai 2024
Joi, 21 Martie 2024
 Expozitia ofera vizitatorilor, pentru prima data in Romania, sansa de a „se scufunda” in bogatia patrimoniului cultural subacvatic al lacurilor din tara noastra. Fotografiile din expozitie aduc la suprafata biodiversitatea complexa a lacurilor, dezvaluindu-ne din secretele unei lumi inaccesibile multora...
Godmother a luat Aur la ,,Ideea creativa a anului in comunicare” pentru campania pro educatie ”UTCB Got Charm”
Miercuri, 20 Martie 2024
 Pornind de la faptul ca Industria videochatului este o poarta de  intrare pentru industria exploatarii umane, pentru a atrage atentia publicului, agentia a mizat in campanie pe un contra narativ, folosind aceleasi tactici, formate si plasare de mesaj precum studiourile de videochat. Mai multe autoturisme...
« 1 2 3 4 5 »