Rezultatele cautarii dupa : "familie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Peste 1 milion de varstnici traiesc singuri. Fundatia Regala Margareta a Romaniei strange fonduri pentru sustinerea varstnicilor singuri
Marti, 08 Decembrie 2020
 Pana la 20.000 de persoane varstnice ar putea primi ajutor prin extinderea serviciilor sociale si a ariei de acoperire a proiectelor dedicate seniorilor, derulate de Fundatia Regala Margareta a Romaniei.
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
WOPA si Floriol incep o relatie in registru emotional
Marti, 25 August 2020

,,Se stie, chiar daca nu se vorbeste despre asta, ca in agentiile de publicitate si mai ales in departamentele de creatie oamenii sunt destul de “emotional”. Noi consideram ca asta e un lucru bun mai ales cand ai de rezolvat o tema destul de grea: Cum gasesti o noua definire a gatitului pentru Floriol? Se pare ca raspunsul nostru la intrebare a convins si...

Vodafone Romania a introdus concedii parentale de 16 saptamani pentru angajatii tati biologici si tuturor celor care devin parinti adoptivi
Miercuri, 03 Iunie 2020
 Noua politica este in vigoare de la 1 aprilie 2020 si se adreseaza tuturor angajatilor care devin tati biologici, respectiv tuturor celor care devin parinti adoptivi, indiferent de numarul copiilor lor.
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Vodafone Romania lanseaza platforma Impreuna suntem mai puternici. Campanie cu spot TV filmat de la distanta, executii digitale si social media
Marti, 28 Aprilie 2020
 Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si...
Work From Home cu McCann PR Teams. Ada Brutaru, Head of Digital Innovation: Tranzitia catre full-time ,,work from home a fost una rapida
Marti, 14 Aprilie 2020
,,Cu infrastructura IT existenta, cu informatiile legate de proiecte stocate in cloud si disponibile practic de oriunde, ne-a luat doar cateva ore sa ne organizam, timp in care ne-am asigurat ca aplicatia Microsoft Teams era instalata pe fiecare dispozitiv” spune sefa proiectului McCann PR Teams de implementare a...
Joc in Dar pentru 17.000 de copii si tineri. Campanie de donatii in jucarii, jocuri si echipamente electronice pentru centrele de plasament
Marti, 14 Aprilie 2020
Campania ii invita pe toti cei care pot sa doneze jucarii, board games, console de gaming, echipamente electronice (laptop, calculatoare, tablete etc.), articole arts crafts si jocuri pentru outdoor (mingi fotbal, mingi si cos baschet, fileu,rachete si mingi tenis,frisbee etc.), sa aduca zambetul si joaca in viata...
Bruce Willis, in noua campanie globala pe care o pregateste HELL ENERGY
Luni, 02 Martie 2020
 Celebrului actor de la Hollywood i se va alatura si Zuleyka Rivera, actrita si model sud-american, cunoscuta in special in urma aparitiei sale in videoclipul Despacito, care a adunat pana in prezent 6,6 miliarde de vizualizari pe YouTube.    
Nadia Comaneci, mandra de evolutia copiilor care se antreneaza la GymNadia, sala de gimnastica dezvoltata cu Fundatia Tiriac
Vineri, 14 Februarie 2020
 ’’Sunt mandra de acest proiect care ajuta copiii din toate punctele de vedere. Aici, prin gimnastica, se pun bazele viitorilor sportivi care vor putea urma orice disciplina vor dori, pentru ca gimnastica iti asigura temelia cu care poti construi performanta.’’ a spus Nadia Comaneci
30 familii isi cumpara locuinte in fiecare zi, prin intermediul brokerilor de credit
Miercuri, 18 Decembrie 2019
 Potrivit celei mai recente estimari ale Asociatiei Romane a Brokerilor de Credite (ARBC), volumul total al pietei de brokeraj credite va depasi anul acesta 2 miliarde lei, volum care adduce cresteri tot mai mari brokerilor de credite, potrivit specialistilor din domeniu.
Telekom Romania pastreaza nivelul investitiilor in comunicare din 2019 si in 2020. Andreas Elsner anunta oferta de iarna Telekom.
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Compania anunta oferta de iarna. Smartphone-uri la 0 euro, televiziune cu 50% reducere sase luni si HBO gratuit pe tot anul
Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP, asociatia care vine in ajutorul...
MedLife lanseaza campania Medicii Schimbarii, de crestere a increderii in sistemul medical romanesc
Joi, 10 Octombrie 2019
 Initiativa aduce in lumina reflectoarelor aspectele pozitive si reprezinta dovada ca se poate mai bine, intr-un sistem de sanatate romanesc subfinantat si supraaglomerat care se confrunta cu multe provocari.
Facaturile, evenimente de laborator cu agenda privata, produc efecte si mutatii vizibile in societate. Fenomentul Fake News analizat in 10 studii de caz
Joi, 10 Octombrie 2019
 Larisa Ghitulescu, critic de media si analist de falsuri, cu background in jurnalismul de afaceri, a studiat in ultimii zece ani mecanismele de influenta in diverse evenimente majore cu impact social*, din domenii diverse, si a identificat sase mari cauze pentru care manipularea si falsul s-au amplificat
Vanzari online cu 500% mai mari, la peste 1 milion de euro lunar in Europa, SUA si Canada pentru brandul de haine pentru copii iELM, dupa 1 an cu Zitec
Marti, 01 Octombrie 2019
 iELM este un retailer romanesc lansat pe piata in Suedia ca o mica afacere de familie, din dorinta parintilor de a le oferi celor mici haine de calitate la un pret corect. Dorul de casa dar si dorinta de a ajuta oamenii din comunitatea in care a copilarit, l-au determinat pe Marius Dragan, unul dintre fondatori, sa...
« 3 4 5 6 7 »